segunda-feira, 30 de junho de 2014

Престолом Божјим. Јосепх Египта. Права љубав. Ко год да победи Тхе Беаст

Престолом Божјим. Јосепх Египта. Права љубав. Ко год да победи Тхе Беаст

КАКО ЈЕ престола Божијег

После ових ствари које сам погледао, и гле, не само на небу отворена врата и први глас који сам чуо је као труба говори са мном, говорећи, Дођи овамо горе, а ја ћу вам показати шта се мора одвијати након овога.
Одмах сам био у Духу, и гле, престо постављен на небу, а један је седео на престолу;
А ако мислите да ова поставка је сличан по изгледу јасписа и Карнеол, а око престола постоји дуга као смарагд у изгледу.
Око престола су двадесет и четири престола, и седе на њима двадесет четири старешине обучене у бело на главама су круна злата.
Престо наставио муње и громови и гласови, и пред престолом спали седам ватрене бакље, које су седам духова Божијих.
Пре престола било море од стакла личила кристал, а такође у сред престола и око престола, четири животиње, пуне очију пре и иза.
Први живи створ био као лав, други као теле, трећи су имали лице као човек, и четврта је живо биће као орао кад лети.
А четири жива бића, од којих сваки има шест крила респективно, су пуни очију и око оквиру;
немам дан одмора ни ноћ, говорећи, Свети, свети, свети је Господ Бог Свемогући, који је био, који јесте и који ће доћи.
Кад год су жива бића дају славу, част и захвалности Ономе који седи на престолу, који живи у вијеке вјекова,
У двадесет четири старешине ће пасти пред њим који седи на престолу и да му се клања који живи у вијеке вјекова, и баци своје круне пред престо говорећи:
Ти си достојан, наш Господ и Бог, да примиш славу и част и силу, јер ти створио све ствари, и за твоје задовољство што су и створени.

ШТА ЈЕ ИСТИНА ЉУБАВ

И ја ћу вам показати још више одличан начин.
Иако говорим са језике човјечије и анђеоске, а љубави немам, ја сам постао као сондирање месинг, или као тинклинг цимбал.
И мада имам дар пророштва, и разуме све тајне и све знање;
иако имам сву веру, као да уклоните планине, али не волим, ја сам ништа.
И мада ја подари све моје роба да нахрани сиромашне, и даље даје моје тело буде спаљено, али се не волим, ја добити ништа.
Љубав је стрпљива, је врста, љубав није љубоморан, НЕ УФАНА, не надима се,
НЕ понашају недолично сама, не тражи своје интересе, не размеће, тхинкетх не зло;
Не радујте се у безакоњу, али ПОЗДРАВЉА истине;
Свих патњи, увек верује, увек нада, увек истрајава.
Љубав никада не успе; Али где постоје пророчанства, они ће престати; да ли је дар језика, они ће престати;
да ли постоји знање, то ће проћи;
Знамо и ми у делу пророкују у делу.
Ипак, када оно што је савршено, тако што је у делу врши се далеко.
Када сам био дете, говорио сам као дете, разумео сам као дете, мислио сам као дете;
када сам постао човек, ја сам саму ствари дечака.
За сада видимо у огледалу нејасно, а онда ћемо лицем у лице;
Сада знам дјелимично, а онда ћу знати како и сам познат.
Сада дакле остаје вера, нада и љубав, ово троје: али највећа је ЉУБАВ.

Јосепх САН

Јосиф сањао сан, и рекао је да се његова браћа;
и они су га мрзели још више.
Зато им рече: Ја вас молим, чујем тај сан сам имао: Атавамос снопље у пољу, и гле, мој сноп уста и такође стајао усправно;
и ваши снопови га опколили и поклони се мојој.
Дакле, његова браћа му рече: заиста владати о нама? Како би било да стварно владају?
И са тако много више га мрзели због његових снова и његових речи.
Да је још један сан, и рече браћи својој говорећи: ја сањао да сунце, месец и једанаест звезда клањаху мени.

Јосиф тумачи Фараонова снове

Две пуне године фараон имао сан.
Изгледало је наћи и сам стоји поред Нила.
Река ружа седам углађени и масти краве, а они су пасле у мочварне траве.
Након што су отишли ​​узводно седам других крава, ружан призор, и мршав;
и зауставио на први, на обали мора.
Ружно и танке краве јели горе на седам углађени и масти.
Тада Фараон пробудио.
Израда сан опет сањао: У једном штапу изиђе седам пуне уши и добро.
И након што су рођени седам Увео уши, пржена са источни ветар.
Изгорела уши појели седам чин и пуне уши.
Фараон пробудио, напољу ово сан.
Ујутро, ако је он пронашао њен поремећени ум, он је послао за све гатаре Египта и свих његових мудрих људи, и рекао им сан;
али нема никога да их тумаче.
Тада Фараон рече главног батлера: Сећам се мојих дјела данас.
Фараон се разгневи са својим слугама, и ставио ме у одељењу у кући заповедника страже, ја и главни пекар,
Имали смо сан исте ноћи, он и ја: ми сан, и сваки сан са сопственим значењем.
Био је са нама млади јеврејски, слуга заповедника страже;
смо му рекли наши снови, а он је протумачио да им, сваког човека према свом сну.
И како тумачити нама, па је дошло до: био сам враћен у своју канцеларију, други је обешен.
Тада Фараон је послао и позвао Јосифа, и они су га довели на брзину из тамнице;
он обријао, променио одећу, и отишао да се покаже фараону.
Он је рекао: Имао сам сан, а нико не може да протумачи.
Чуо сам, међутим, да о теби када чујете сан можете да га протумачи.
Он му рече: то није у мени;
али Бог ће дати повољан одговор Фараону....
Тако му Јосиф одговори: сна Фараонова је само један;
Бог је показао фараону шта он треба да уради.
Седам добрих крава јесу седам година;
седам добри шефови зрна су седам година: сан је један.
Седам мршавих и ружних крава које су дошле после првог, ће бити седам година и седам уши, усахну и спржена од источни ветар биће седам година гладних.
То је реч, као што сам рекао Фараону: Бог је показао фараону шта он треба да уради.
Ево доћи седам година великог доста по свој земљи египатској.
Да ли ће бити праћено седам година глади, а све ће бити много заборављен у земљи египатској, и глад ће конзумирати земљу;
То неће бити упамћен много у земљи, с обзиром на глади следећег, јер ће бити веома тешке.
Сна Фараонова је дволицан, јер ствар је основан од стране Бога, и Бог ће га ускоро довести да прође....
Фараон је рекао својим официрима: Можемо ли наћи човека можда овако, у којој је Дух Божији?
Пошто Бог вам је показала све ово, нема никога тако мудрог и разумног као ти: Фараон рече Јосифу.
Администрарас моја кућа, и речи својој поштује све моје људе: само у престола ћу бити већи од тебе.
И рече Фараон Јосифу, Види, ја би ти власт над свом земљом египатском.
Тада фараон узео свој печатни прстен са руке и стави га на Јосифа руке, вере ти носи одећу од танког платна и стави му врат златну огрлицу.

ХРИСТОС ПОБЕДНИК звери и лажни пророк

Видех небо отворено, и гле, коњ бео.
Његов возач се зове Верни и Истинити, и по правди судије и чини рат.
Очи су му пламен ватре; на глави је много круна;
има име написано да нико не зна, али он сам.
Да ли је огрнут плаштем натопљеним крвљу, и његово име зове се Реч Божија.
И из његових уста изиђе оштар мач, да са њим он требало да побије незнабошце;
и он ће их пасти с палицом гвозденом, и лично гази кацу вина срдње и гнева Бога Сведржитеља.
Он је на мантије и на бутину написано име, КИНГС ОФ царевима и Господар над господарима.
Онда сам видела анђела који стоје на сунцу, и повика јаким гласом говорећи свим птицама које лете посред неба, Дођи и окупљају за велику вечеру Божију,
Да једете месо краљева, месо од капетана, месо моћни, месо коња и јахача, њихових тела свих, како слободни и робова, и малих и великих.
И видех звер и цареве земаљске и њихове војске, окупили да би рат против Онога који седи на коњу, и против његове војске.
Али звер било, а са њим лажни пророк који је радио знаке у његовом присуству, он их преварили да су примили жиг звери, и да их обожавали његову слику.
Они су обоје живи баци у језеро огњено гори сумпором.
Остали су убијени мачем који је наставио из уста Онога који седи на коњу.
И све птице горгед са својим телом.



Јер Бог је тако заволео свет да је свог јединородног Сина дао, тако да ко год верује у њега не погине, него да има живот вечни.
Јер Бог није послао Сина у свет да суди свету, али да се свет кроз њега спасе.
Ко год верује у њега, не осуђује;
Он не верује већ је осуђен, јер не верова у име Јединородног Сина Божијег.
Ово је осуда, која је светлост дошла на свет, а људи више воле таму него светлост;
јер њихова дела беху зла.
Јер сваки који чини зло мрзи светлост, нити долази на светло, тако да не буде прекори своје радове.
Он то чини истину долази на светло, тако да његова дела могу се манифестује, да су у Богу учињена.

Nenhum comentário:

Postar um comentário