terça-feira, 17 de junho de 2014

ор, түүний хоёр нүүр царайнд, эмэгтэй

ор, түүний хоёр нүүр царайнд, эмэгтэй
Эмнэлэг явж байхад нэг өглөө 2009 онд өрөөнд хэдэн литр байсан. Миний анхаарлыг онцгой татсан нь хэвтэж эмэгтэй, миний дүү байсан. Би баруун талд эхлээд хараад, бүр илүү ойртож намайг миний irmã.Ao байсан, би зүүн хацрыг харагддаг. зүүн тал нь өөр нэг эмэгтэй хүн байсан. Би сонирхлыг татаж байлаа. Би дамнуурган тойрон явж, зүүн талд дахин Хувийн харагддаг, миний эгч байсан юм. Товчоор хэлбэл, нэг эмэгтэй, хоёр ялгаатай тулгарч байна.

Хоёр уурхайн бух гараа licking

Би хотын эргэн тойронд явж Нэг шөнө би явуулсан шуурхай мэдэрч, хачин гэрт нь хашаанд болсон, хаалгаа нээж, алхдаг, арын цэцэрлэгт очсон гэрийн хажууд өнгөрсөн нь цөөрөм, хоёр эмэгтэй, эрүүл саруул байсан. Би байхгүй юм шиг цөөрмийн дэргэд цөөн тооны laps удаан, мөн миний оролцоог ажиглаагүй байж мэдэх юм. Гарч дараа тодорхой хугацааны дараа хоёр pitbull надад хандах ирсэн юм. Юу миний их гайхсан байсан бөгөөд тэдний хэн нь ч нэг нэгээр нь улсын баруун гараа licked ямар ч дуу чимээ, өөр нэг нь түүний зүүн гараа growled, эсвэл хийсэн, намайг дайрсан юм. Мөн би, чимээгүйхэн амьтан ямар ч barking орхисон.

сүмд сүнслэг зурвас савны хувьд Бурханы хайрын илчлэлт
Учир нь "Би чамд хайртай"

харанхуйд нарны гэрлийг тодоор ойлгож зам - сарны 40 дахин их
 "Гэж номлогч бол чулуу хашгирч болно."
"Есүс-Би бол зам, үнэн, амь мөн хэлсэн нь:. Ямар ч хүмүүн Эцэгт харин намайг ирнэ".

Crazy нь давхацсан туршлага - Crazy, та гэж бодож байсан бэ?
Сэтгэл мэдрэлийн эмнэлэг байх нь, тэд нэг удаа тэд юу гэж боддогийг зарим ICD10 асуусан юм. , эхний retrocou, хэлсэн нь: "Би Есүс Христ гэж бодож байсан, би загалмай дээр үхэх гэж байсан."; Хоёрдугаарт, ". Би бас Есүс байсан, намайг алж намайг цовдол гэж байсан гэж бодсон" эргэж; Гурав дахь нь эргээд хэлсэн нь: "Эрт шинж тэмдэг нь би тэд надад үүнийг хийж намайг олж биш, бас намайг, би бут дор нуугдаж амьдарч цовдлох гэж байсан Есүс Христ гэж бодож байсан." дэлгэрэнгүй хүн бүр нь Есүс Христ байсан гэж бодож байгаа юм, хэн нь ч гэх мэт Мухаммед, Будда, Чико Xavier хэлэв.
 "Галзуу замаа алдах байх"


илэрхий голограммын - зүрхний цохилт болон томорсон нүүр

01.01.2009 - бүхэл ертөнц нүүж, тэнгэр хоёр хуваагдаж, өдөр - хэт их хурдаар ээрэх од.
Өглөө замаар алхаж, Шинэ жилийн Ева, ганцаардал, smallness мэдрэмж, Би Бурханыг саналаа. Мөн тэрээр би ганцаараа өөр нэг шинэ жилийн зарцуулж болно, яагаад эргэлзэж тэр өглөө зөрчдөг. Би санаа байна, надад ийм удаан хугацаагаар ганцаараа байх, ялангуяа энэ нь өдөр дэлхийн ихэнх нь гэр бүлтэйгээ баяр нь шударга байж чадахгүй гайхаж, алхаж байв. Хэдэн минутын дараа би харанхуй гудамжны нөгөө талд ирэхэд, Би тэнгэр, Бурханы бүтээлийн ажил,, газар харанхуй өгсөн, энэ нь тодорхой од кластер, селестиел хүнхэр бусад статик оддыг байна ажиглаж эхэлсэн байна. Гэнэт од хагас тэнгэрт хувааж шиг л,,, аажмаар хагас нар зөв, хагас эсрэг нар зөв эргүүлж эхэлсэн. хурд нэмэгдүүлэх, зарим тохиолдолд revolved маш өндөр хурд, бүх хүртэл ээлжлэн үргэлжилсэн юм. Нүд, зүүн бусдад илүү их Баруун нэг нь цагаан од бага мэт харагдсан ч, улаан, том том, цагаан од гарч ирсэн юм. Аль аль нь бусад эсрэг параболлог хөдөлгөөний нэг нь parabola нь оройн хангахын тулд тэнгэрийг гатлав. Тэгэхээр энэ нь coalesced болон parabola нь орой дээр л том цагаан од болсон юм.
зурвас?
"Би болон Эцэг нэг юм."

Арванхоёрдугаар сар 2008 - Хаана Хуучин Гэрээний Бүхнийг Чадагч байна вэ?
Порто Velho Бразилийн хотод 2008 оны арванхоёрдугаар сарын эхлэлд алхаж байсан, гэнэт уур хилэн нь, хоёр нүүр гаргах, хайрын дутмаг нутагт, амьдралын төлөө үзэн яддаг. Гэнэт онд харанхуй өргөн чөлөө-гөөр, харанхуй шөнө, moonless, эсвэл бичлэг нь гэрэлтэй зул дуу алдав. Хашгирч хэлэв: "Би хаана Бурхан үнэн шашин дэлхийн хайрын тухай ярьдаг ч, учир нь хаана Бүхнийг Чадагч, Хуучин Гэрээ нь бөгөөд маш олон шашин нь энэ дэлхий дээр Үнэн гэж юу вэ энэ дэлхий дээр байгаа бол үхэх л хүссэн уу!? Би "нас бардаг Wanna, хоёр нүүр гаргах үзнэ үү. сүнс, нээлттэй байсан үхлийн хэрэглэх зорилго нь чин сэтгэлээсээ байсан юм. Энэ нь эрт дээр үеийн адил, амьд Бурханы гараар үхэх гэж бодож байна. Ямар ч бодол байхгүй, эсвэл амиа бодож байна. Бурхан та байдаг бол гараа өргөнө үү: гэж хэлэх бол нь: Бурханы хариуг хүссэн юм. Хоёр минутын баталсан. Гэсэн хэдий ч өргөн чөлөө-гөөр авирч, тайвшруулж байхад хэвийн бус талбарт тулгарсан үед нь нугалж, ойртсон үед: хариулт: Сар (энэ нь ямар ч шөнө сар байв) газар дээр ирж, ойролцоогоор дөчин дээр гарч Бид шөнө бүр-г үзнэ үү хэвийн сарны өндөр дахин өргөн чөлөө бүрэн, түүний замд нь хүчтэй тодорхой гэрэлтүүлж байна. эрүү үзэгдэлд нь sagged. Хариулт байсан юм. Бурханыг эсэргүүцсэн түүний хүчийг харуулж байна.
Иошуа нар зогсож од, Есүсийн төрөлт нүүж шиг, сар нь шилжин ирсэн байна.
Гэвч зарим хэлдэг: "Номлогч байгаа бол чулуу хашгирч болно."
Янз бүрийн шашны түүхийг сонссон, гэхдээ нууцыг гарагийн мэдэхгүй байлаа.
Бараг хоёр жил өнгөрч байна.
Судрын нэг хэсгийг унших үед тэнд байсан: "Есүс хэлэхдээ Би бол зам, үнэн, амь мөн."

зурвас цагаан од, улаан
"Би болон Эцэг нэг юм."

Эрүүл мэндийн гэрчилгээ: D, түүний бодол хүчээр одод хөдөлнө юм.
"Тэнэг мэргэн эндүүрэхгүй."

Нүд, духан дамжуулан Харилцаа холбоо

Рентген туяа нь нугас

улаан луу, зүрх сэтгэл, буцаж хоёр баяжуулсан сэлэм нь сумтай

Баруун урагш зүгт 20 од

бие сүмд 180 градус эргүүлж


Сүмд карт байшинтай адил буурчээ. номлогч нь уур хилэн.


дохиолол
ногоон, цагаан
, ногоон, улаан
ягаан, ногоон
Lilac
мөнгө, улаан
Цэнхэр ил тод байдал

лавир гэрэл нь шүүх: хар, улаан, цагаан


/ 2009 2008 онд Бразилд үер


Universal-д: "та нар юу хийж байгаа талаар үзнэ үү." Мөн тэнгэрийн хаяанд харанхуй, өтгөн үүл рүү заав.

Есүс Христийн Сүр жавхлант - Христийн сэнтийд

"Даван туулна гэсэн түүний тулд би бас даван туулж, бүр миний хаан ширээнд надтай хамт сууж олгоно, түүний хаан ширээнд дэх Эцэгтэйгээ доош тогтоосон байна."
2009 он; байршил: эмнэлэг; надад хэлсэн нь дуу хоолой, "Бүү ай, би та нартай хамт байна.". Нь асар их өвдөлт, шиг дээрээс доош, мөн аажмаар дээшээ зүрх сэтгэл дундуур явах нь сум мэт ямар нэг зүйлийг, мөн энэ нь хоёр баяжуулсан сэлэм, луу сунгасан түүний сүүл, түүний толгой дээгүүр дээсэн дөрөөн дээр гэж уушиг өндөр. Нь асар их хавчлага, урьд өмнө нь тэмцэж байна. Намайг ялагдал гарцаагүй үхэл зовлон нь биш, цааш явах хэрэгтэй байлаа. Тэр надтай хамт байсан ч хүртсэн байна. Нь асар их хүч миний биеийг асарч байсан бөгөөд ялалт аажмаар тайван ирэх юм. Энэ хүч нь энэ нь 500 орчим кг жинтэй бол гэж та нар бодож, асар их байлаа, мөн хаан сэнтийд залрах шиг санагддаг. Энэ нь тусгай байгууллага, үгээр дүрслэхийн аргагүй ямар нэгэн адил юм.


шалан дээр алсын хараа, загас, нохой, тэрэгнүүд, адуу, могойнууд


дайсан миний баруун гарыг нь довтолж Хатингар байх нь адил юм
Би хаан ширээнд нэгэн адил, түүний гар нь өөрийгөө илэрдэг бөгөөд Бурхан сүнслэг ирэлтийн, нэгэн анхааруулга урдаа байсан үед, одоо ч гэртээ, хоёрдугаар сард 2013 оны үдэш байлаа. Сүнслэг тэмцэл анхааруулах байсан.
     Шөнө яаравчлах давших үед нь хачирхалтай, албадлагын хүч миний баруун гар эзэмшилдээ авчээ. Миний гар, Хатингар байх нь гэх мэт гар нь ямар ч хөдөлгөөн байсан юм. Хатуу гэхэд би хэвийн бус болон дайсны хүч нь өөрийгөө extricate хичээдэг байлаа.
      Тэр нохой байсан.
     Намайг давамгайлах хүсэл хичнээн дүрэм дэлхий дээр, тэр ид шидийн шинжлэх ухааны эцэг.
    шийдэл гэдэг нь Есүс байсан юм. Гэсэн хэдий ч, энэ үгийг зогсож чадахгүй юм байна гэдгийг мэдэж, та нар миний баруун гарыг desapoderasse тулд түүний эсрэг ашиглаж байна.
      Нэг хэсэг хэлэхдээ:
Бус, R
Хэрэв үгүй
Бус, S
Би биш хийх
Бус, S
Бус, T-
Би биш хийх

Биш харин
Бус,

ҮГҮЙ г
Би биш хийх
Биш харин
Бус, B
Бус,

Хэрэв үгүй

Хэрэв үгүй
Ямар ч л
Хэрэв үгүй

ҮГҮЙ е
Бус, U
Бус, G
Би биш хийх
Бус, R
Нь үгүй

ҮГҮЙ г
Хэрэв үгүй

Бус, V
NO O
Бус, S


      Цаг хугацаа дараа тэр Тиймээс Есүсийн нэрийг Үгийг дэмжих биш, байсан юм.

Бүргэдийн адил


өнгөтэй хананд зураг


Гурван буу түүний толгой нь тэмдэглэв - агаарын бааз


Тэгээд хэлсэн нь: "Би та нарыг маргааш баяртай байна."



Сарны дөрвөн тагтаа

November 2008: Улаан, цагаан, хар, болон төслийн гарсан алдаа, хэд хэдэн хоног үргэлжилсэн бөгөөд энэ дагуу тохируулга үе шат байсан Palios нь бүдгэрсэн нь гэрэл олох оролдлого нь John Paul II эмнэлэг, урт удаан хугацааны Хуралдааны дараа, янз бүрийн сүнсний хооронд маргаан шинж тэмдэг бүхий Бүтээгч нь тааруулах, янз бүрийн шинж тэмдэг юм. Энэ үе шатны дараа, зам Campos борлуулалт, түүний эхний өнцөг нь бус хатуу хучилттай гудамж байсан дагасан.
Газрын гүний тэмдэг, араатан шиг гурван эвэр, олон уулзварыг нь "хүн-мал" хэлбэрээр хамт нэг модны даваан дээр олон. давхар янз бүрийн бусад дохионууд нь. А удирдлага шувуу, шаардлагатай тайлбар. Би бүрэн мэдэхгүй байлаа. Тэнгэр саарал болж, нээлттэй болж эхэлсэн боловч, сар хавирган сар нь бий болж эхлэв; Би сарыг тайлбарлаж чадаагүй бөгөөд шувууны хэлбэр зайтай унасан байна; Би дахин сарны гурван хар ба цагаан шувууд нь бий болсон, дахин оролдож байв. Энэ нь маш хэцүү, миний хувьд хүнд байсан юм.
А нохой газар дотор байсан ба загалмайд хэрэгцээний тухай надад ярьж билээ. Хөрш зэргэлдээ байгаа хүмүүс гэдэс зэрэг бөөлжих эсвэл, муу faring байна. Цөхрөлийн тэднийг gripped. Би чимээгүй байсан.
Сарны эцэст гурван хар таг бүхий хаалттай гар хэлбэртэй болжээ.
Би явж, ийм явдал болсон үүнийг хэрхэн ойлгож чадахгүй юм бэ, би нэгдэж дуусгаж очиж үзжээ.
Дараагийн өдөр нь хотын ялаа эрчимтэй халдлагын зарим нэг гэр бүлийн зарим газар, бохирдсон ус, олон үхсэн нохой, гал түймэр нь байсан байна.


Сарны хяналтын зүүн нүд, Нарны баруун нүд


ногоон, нарны




Еврей 7-аравны нэг улсын нууц

Эхлээд бид аравны нэгийн үүргийн талаар, эсвэл хэлэлцэнэ.

Энэ нь 3.8 мл зэрэг хэд хэдэн багц ишлэл, холбоотой, учир нь Өнгөрсөн аравны нэг, еврей хүмүүсийн хувьд, бүр заавал байсан юм. Энэ нь хүнсний ногоо, буурцагт ургамал, хонь, үхэр нутаг, өөрөөр хэлбэл бүтээгдэхүүний аравны нэг нь байсан юм. зорилго левичүүдэд цуглаан дамжуулан еврей хүмүүсийн ёслолуудад Бүхнийг Чадагчийн оршин сууж байгаа ариун сүм,, дуулгавартай байдлын бэлэг тэмдэг хадгалж байсан юм. Аравны нэг харахад иудейчүүдийн нүглүүдийн уучлалын тулд мал золиослол шаардлагатай гаргасан байлаа.

Энэ өдрийг хүртэл, мөн дэлхийн бөмбөрцгийн оршин суугчид нь Есүс Христ болон Түүний загалмай дээрх үхлийн цагаас хойш маш их өөрчлөлт гарч байна. Хэлтсийг гаргах тахилга мөр нь төгсгөл өгч Метуселаг санваарын дор хуучин гэрээ, мөн төгс төгөлдөр тахилч, төгс золиослол, Есүс Христийн шинэ гэрээ, орж түүний нас барсны дараа ариун сүмийн хөшиг, түрээс байсан амьтан.

Гэсэн хэдий ч, Метуселаг санваарын дор Еврей 7.2-Абрахам дайн (хаадын алсан)-ийн бялуу хуваах авсан бүх аравны нэг, цуглуулсан байна.
Еврей 7.5 левичүүд хүмүүсээс аравны нэгийг цуглуулдаг. Энэ нь бас (энд бас төрсөн байсан учир тэрээр бууж хэнээс) Ливай Абрахамын биечлэн аравны нэгийг төлдөг болохыг Еврей 7.9-д хэлж байна.
Еврей 7:11-д өөр нэг асуулт: төгс төгөлдөр Левийн санваарын байсан бол тэдгээр нь шинэ тахилч өсгөх учир нь? Санваарын сольж байгаа болохоор хууль ӨӨРЧЛӨГДӨХ (Еврей 7:12) нь заавал ч байдаг.

Еврей 7:13-14 ЕСҮС ХРИСТ, шинэ тахилч (биш, Леви овгийн) Иудагийн овгийн юм. Биш харин эгэл зарлигийн тухай хуулийн дараа indissoluble амьдралын хүч гэж Иуда ЕСҮС ХРИСТИЙН овгийн тахилч үүрд тахилч бий болсон (Еврей 7:17) байдаг байсан юм.

Еврей 7:18 улмаас өөрийн сул дорой, inutilidade.E хууль ямар нэгэн төгөлдөржих тийм биш тулд дээр дурдсан ёслол хүчингүй болгов.

Тиймээс Левийн хууль Есүс Христийн нас барсны дараа итгэлтэй нь аравны нэгийг цуглуулж байна уу, хүчингүй болгох.













АРДЧИЛАЛ БУРХАН хаант улсын хүчингүй болгох юм бэ?

Бид дарга биеийн бүх үйл ажиллагааг зохицуулах нь бий болсон. тархины түүнчлэн толгой мэдрэлийн системийн гол түлхүүр юм, тэнд нь бүх бие нь үйл ажиллагаа хяналтанд байна.

Мөн дэлхий удаан хаан системийн дарга байсан, ихэвчлэн бие, тухайлбал хүн турш захиалга дуулгавартай дагасан бол monarchies, захирч байсан юм. захиалга Хэрэв энэ гэх мэт түүнд гаргасан, эсвэл эрчим хүчний төв нь болсон юм.




Товч түүхээр LIGHTS гэж юу вэ

Энэ нь тэдний ханхүү хүчирхэг хүмүүс, мөн бүлгийн нэг хэсэг холбогдсон дэлхий даяар тархсан ид шидийн fraternities-д нууцаар зохицуулдаг бол газар дэлхий дээр, сүүдрийн Засгийн газар нь зөвхөн нөлөө үзүүлдэг, дэлхийн эрчим хүчний удирдамж тогтоодог.
Сайн дүр төрхийг худалдах, харин цаана нь агаарын захирагчид ба эрх мэдэл хүүхдүүд, ид шидийн Улсын Засгийн газар, энэ дэлхий дээр хүн оршин тогтнох нь мэдэж байгаа тул одоогийн байгаа шидэт.
Тэд хүмүүс түүний тайлангийн тулгуур суурь болгон ашиглах бол дэлхий нь, гүн ухаан, шинжлэх ухаан, улс төрийн хөгжил дэвшлийн бэлгэдэл юм гэдгийг илэрхийлэхгүй, шинэ хараат болгон эрх олгосон мэхэлж. Нь удирдах хүмүүс ч юу ч биш.
Учир нь тэд Бурханд байдаг боловч тэд Бурханы дайсны үйлчилгээ нь дарж нуу гэсэн санааг илэрхийлжээ.

Есүс шавь нартаа хандан: "Нааш ир, энэ дэлхий дээр дараагийн ханхүү юу. Мөн би юу ч хийхгүй байна. "

Маш Бурхан энэ гарагийг зохицуулдаг гэж өөрсдийгөө delude үнэн биш юм. гариг ​​харанхуйн хунтайж захирч байна.


Есүс юу ТА хийхийг хүсдэг


"Миний үгийг хадгалж байдаг хэн ч, тэр үг нь хэрэв би, Эцэг минь ирж, түүнтэй хамт манай орон байраа болгоно надад өгсөн миний аав байсан, минийх биш юм." Гэж Есүс хэлсэн

Мөн тэр "Та өөрийнхөө бүх зүйлийг, таны хөрш дээрх Бурханыг хайрла" гэж хэлсэн.

Мөн түүнээс: "бүх зүрх, бүх оюун ухаанаараа, бүх сэтгэл, бүх хүчээрээ Бурханыг хайрла.

Гэвч та нар байх ёстой гэдэг нь юу вэ? Бүх хүн төрөлхтөнд зориулан бичигдсэн бөгөөд Шинэ Гэрээ буюу шинэ гэрээ.

Өөр юу: Би цангаж байсан "Та нар намайг уух юм. Би өлсөж байсан юм, та надад хоол хүнс юм. , Нүцгэн байсан хувцас надад өгсөн юм. Би та нарыг надад зочлов шоронд байсан юм. Та намайг очиж байсан, өвчтэй байсан. "Энэ бол Бурханыг хайрлаж нэг арга зам юм.

Nenhum comentário:

Postar um comentário