sexta-feira, 4 de julho de 2014

De vrouw in het bed en haar twee gezichten

De vrouw in het bed en haar twee gezichten 

Bij het lopen door het ziekenhuis, op een ochtend in 2009, waren er een paar nesten in de ziekenboeg. Een liggende vrouw trok mijn aandacht, het was mijn jongere zus. Ik zag het eerst aan de rechterkant, en er was mijn irmã.Ao nog meer benaderen me, ik visualiseerde de linkerwang. De linkerkant was een andere vrouw. Ik was geïntrigeerd. Ik liep rond de brancard en gevisualiseerd het profiel weer aan de linkerkant, was mijn zus. Kortom, een vrouw, twee verschillende gezichten. 

Twee pitbull likken hun handen 

Op een avond liep ik in de stad, ik voelde een rush en kreeg een erf van een vreemd huis, opende de deur en liep, ging naar de achtertuin, langs de zijkant van het huis, was er een zwembad, en twee vrouwen, sober. Paar rondjes rond het zwembad, langzaam, en niet mijn aanwezigheid opmerkt, alsof ik niet bestond. Bij het verlaten, na een tijd, kwam naar me toe twee pitbull. Wat was mijn verbazing en geen van hen heeft me aangevallen, gromde of maakte geen lawaai, maar likte elk een rechterhand, een ander zijn linkerhand. En ik rustig vertrokken, geen geblaf van de dieren. 

De openbaring van Gods liefde voor de spirituele boodschap vaas in de kerk 
"Omdat ik van je hou" 

Het zonovergoten pad van de duisternis - de maan 40 keer hoger 
  "Als een prediker de stenen zullen roepen." 
"Jezus zei: Ik ben de weg, de waarheid en het leven. Niemand komt tot de Vader dan door Mij". 

De samenvallende ervaring van Crazy - Crazy, wie je dacht te zijn? 
Zijnde een psychiatrisch ziekenhuis, werd gevraagd wat ICD10 wat ze ooit dachten dat ze waren. De eerste retrocou, en zei: "Ik dacht dat het was Jezus Christus, en ik ging sterven aan het kruis."; de tweede, zet: "Ik dacht ook dat het Jezus was, en me gingen doden, kruisigen me."; de derde, op zijn beurt zei: "In de vroege symptomen dacht ik dat het Jezus Christus die mij zou kruisigen, woonde ik in verstopt onder de struiken, zodat ze me gevonden en dit niet doen voor mij." Het detail is dat iedereen dacht dat ze Jezus Christus, niemand zei Mohammed, Boeddha, Chico Xavier, etc.. 
  "Niet de gekke dwalen de weg" 


01.01.2009 - De dag dat het hele universum verplaatst en de hemel was verdeeld in twee - de sterren draaien bij extreme snelheid. 
Wandelen door de ochtend, New Year's Eve, een gevoel van eenzaamheid en kleinheid, herinnerde ik me God. En hij vroeg zich af waarom ik alleen zou doorbrengen ander Nieuwjaar, verstoord die ochtend. Ik was attent en liep, zich afvragend niet eerlijk zijn voor mij om alleen te zijn zo lang, en in het bijzonder, op die datum, waarin veel van de wereld viert met hun families. Toen na een paar minuten, kwam ik een donkere straat, begon ik de hemel, het werk van Gods schepping, en, gezien de duisternis van de plaats blijkt duidelijk de sterrenhoop en andere statische sterren op het hemelgewelf te observeren. Plotseling begon de sterren, alles, draaien langzaam, half met de klok mee en de helft tegen de klok in, alsof het verdelen in de helft van de hemel. De snelheid toenam, en bleef draaien tot ergens draaide zeer hoge snelheden, allemaal. In het Westen is, veel groter dan de anderen in de ogen en in het oosten een grote, rode, hoewel kleiner dan de witte ster verschenen grote, witte ster verscheen. Zowel in een parabolische beweging tegen elkaar, stak de lucht om de top van de parabool te voldoen. Zodat samengevoegd en werd gewoon een grote witte ster op de top van de parabool. 
De boodschap? 
"Ik en de Vader zijn een." 

December 2008 - Waar is de Almachtige van het Oude Testament? 
Liep in het begin van december 2008 in de stad Porto Velho, Brazilië, in plotselinge woede, haat voor het leven, in het land van hypocrisie, gebrek aan liefde. In een plotseling riep de donkere laan, donkere nacht, maanloze, of een brandende lamp op de berichten. Riep: "Ik wil dood Waar is God in deze wereld Wat is de waarheid op deze aarde Met zoveel religies die de ware religie is Waar is de Almachtige, het Oude Testament, omdat de wereld spreekt van liefde, maar alleen als!? zie hypocrisie ik wil sterven ". De ziel was open, het doel van de toepassing van de dood was oprecht. Men dacht te sterven door de handen van de levende God, zoals in oude tijden. Geen gedachte of overwoog zelfmoord. Wilde een antwoord van God: Als om te zeggen: God, als u bestaat, kenbaar. Twee minuten voorbij. Nog de ​​beklimming van de laan, toen benaderd een bocht, wanneer zij worden geconfronteerd met een atypische scène terwijl kalmerende: Het antwoord: De maan kwam op het land (er was geen maan die nacht) en kwamen ongeveer veertig keer hoger dan normaal maan zien we elke avond, werd de laan volledig verlicht, langs de weg, een intense helderheid. De kin zakte naar de scène. Was het antwoord. Uitgedaagd God, laat hij zijn macht. 
Net als een ster verhuisde in de geboorte van Jezus, zoals Joshua gestopt met de zon, de maan ook verplaatst. 
Maar sommigen zeggen: "Waar is er een prediker, zal de stenen roepen." 
Verschillende religieuze het verhaal gehoord, maar wist niet om het mysterie te ontrafelen. 
Bijna twee jaar zijn verstreken. 
Bij het lezen van een passage van de Schrift, daar was het: "Jezus zei: Ik ben de weg, de waarheid en het leven." 

De boodschap van de witte ster en rode 
"Ik en de Vader zijn een." 

Medisch attest: D, dat de sterren beweegt met de kracht van zijn denken. 
"De dwazen verwarren de wijs." 

Communicatie via de ogen en het voorhoofd; Eend in X-ray, Red Dragon, de pijl in het hart en twee zwaarden teruggedreven, de 20 sterren in de richting van het zuidwesten, Body draait 180 graden in de kerk, viel als een huis van brieven in de kerk. De toorn van de prediker. De schijnbare hologram - de hartslag en een vergrote gezicht 


de signalering 
groen en wit 
groen en rood 
roze en groen 
lila 
zilver en rood 
blauw transparantie 

Het proces tegen de luifel lichten: zwart, rood en wit 


Overstromingen in Brazilië in 2008/2009 


In Universal: "Zie wat je doet." En wees naar de donkere en dichte wolken aan de horizon. 

Op de troon van Christus - de majesteit van Jezus Christus 

"Wie overwint, hem zal Ik geven met Mij te zitten in Mijn troon, gelijk ook Ik heb overwonnen en gezeten ben met mijn Vader op zijn troon." 
Jaar 2009; locatie: ziekenhuis; een stem die tot mij zeide: "Vrees niet, Ik ben met u.". Een immense pijn, alsof twee puntige zwaarden, van boven naar beneden, en iets als een pijl door het hart langzaam omhoog, en dat als een draak zweefde boven zijn hoofd aan zijn staart, die uitgebreid aan de hoogte van de long. Een immense onderdrukking, een strijd ongekend. Moest houden me op de been, nederlaag naderende dood niet te lijden. Hij was bij mij maar gewonnen. Een immense kracht is het verzorgen van mijn lichaam, en de overwinning werd stilaan kalm. Deze kracht was enorm, je het gevoel alsof het woog ongeveer 500 kilo, en voelt als zittend op een troon. Het is als een speciaal orgaan, iets onbeschrijfelijk. 


De visie op de vloer, vissen, honden, wagens, paarden, slangen 


De vijand viel mijn rechterarm te maken als een verschrompelde hand 
Het was nacht in februari 2013, nog thuis, toen ik werd voorafgegaan door een waarschuwing van God geestelijke komst, die zich in zijn armen manifesteerde, als een troon. Was de waarschuwing van de geestelijke strijd. 
      Als de nacht gevorderd, een rush, een vreemde en coërcitiekracht nam bezit van mijn rechterarm. Mijn hand was als een verschrompelde hand, geen beweging met de arm. Door hard probeerde ik mezelf te bevrijden van die atypische en vijandelijke kracht. 
       Hij was de hond. 
      Willen me domineren, hoeveel regels over de aarde, hij, de vader van de occulte wetenschappen. 
     De oplossing was het woord van Jezus. Echter, wetende dat het niet kon staan ​​het woord, gebruikte het tegen hem, om u mijn rechterarm desapoderasse. 
       Een passage zegt: 
niet R 
het is niet 
niet S 
ik niet 
niet S 
niet T 
ik niet 

Not A 
Not The 

geen D 
ik niet 
Not A 
niet B 
Not The 

het is niet 

het is niet 
geen L 
het is niet 

geen F 
niet U 
niet G 
ik niet 
niet R 
geen 

geen D 
het is niet 

niet V 
Nee O 
niet S 


       Even later werd hij dan ook geen ondersteuning voor het Woord, en niet de naam van Jezus. 

Als een adelaar 



De tekeningen in gekleurde muur 


Drie kanonnen wees op zijn hoofd - vliegbasis 


En zei: "Ik ben je morgen." 



De vier duiven op de maan 

November 2008: Na een lange sessie in Johannes Paulus II Ziekenhuis, met pogingen om het licht, dat vervaagd met Palios rood, wit en zwart, en falen in het project, was er een aanpassing fase, die enkele dagen duurde vinden, met verschillende tekenen van harmonie met de Schepper, met tekenen van conflicten tussen verschillende geesten. Na deze fase, het pad volgde was de Campos Sales, en de eerste bocht, een niet-verharde straat. 
Veel op de rand van een terrein teken, een boom met een "mens-dier"-formaat, met drie hoorns en vele kruisingen, als een beest. De vloer verschillende andere signalen. Een begeleide vogel en vereist interpretatie. Ik wist niet helemaal weten. Terwijl de lucht werd grijs en begon te openen, de maan begon te vormen in halve maan; als ik niet naar de maan te interpreteren en de vorm van een vogel uit elkaar viel; Ik probeerde opnieuw, opnieuw op de maan werd gevormd, met drie zwarte en witte vogels. Het was erg moeilijk en zwaar voor mij. 
Een hond was in de grond en vertelde me over de noodzaak van een kruis. Mensen in de buurt waren slecht vergaat, of braken, omdat de darm. Wanhoop greep hen. Ik was rustig. 
Aan het einde van de maan nam de vorm van een gesloten hand met drie zwarte kappen. 
Ik ging naar buiten en begreep niet hoe dat precies gebeurd is, ik liever naar die fusie te voltooien. 
De volgende dag was er intense aanval van vliegen in de stad, op sommige plaatsen, besmet water, vele dode honden, branden in sommige huizen. 


De besturing van de maan het linkeroog en het rechteroog van de zon 


De groene en zonneschijn 




HET GEHEIM VAN tienden in Hebreeën 7 

In eerste instantie, we discussiëren over de verplichting van tiende of niet. 

Laatste tienden, voor het Joodse volk, was zelfs verplicht, omdat het was gekoppeld aan een aantal passages, waaronder 3,8 ml. Het was de tiende van de produkten van de grond, dat wil zeggen, groenten, peulvruchten, schapen en runderen. Het doel was om de tempel, waar woonde de Almachtige, en het symbool van gehoorzaamheid te behouden om de verordeningen van het Joodse volk, door middel van bijeenkomsten aan de Levieten. Van de tienden werden dierenoffers die nodig zijn voor de vergeving van de zonden van de Joden. 

Tot op de dag, en voor de inwoners van de wereld, na de komst van Jezus Christus en Zijn dood aan het kruis, was er een belangrijke wijziging. Na zijn dood het voorhangsel in de tempel scheurde, als het maken van de divisie komt het oude verbond onder het priesterschap van Methusalem, en het nieuwe verbond van de perfecte priester en volmaakte offer, Jezus Christus, het opgeven van een einde van de reeks dierenoffers. 

Echter, onder het priesterschap van Methusalem, zoals Hebreeën 7.2, Abraham verzamelde tienden van alles, genomen uit de oorlogsbuit (doden van koningen). 
Hebr 7.5 de Levieten verzamelen tienden van het volk. Het zegt ook in Hebreeën 7.9 dat Levi tienden betaalde in de persoon van Abraham (van wie hij afstamt, omdat er nog niet geboren was). 
Een andere vraag in Hebreeën 07:11: Als er perfectie in het Levitische priesterschap, omdat ze roepen nieuwe priester? Want als het priesterschap verandert zijn er ook noodzakelijk verandering van recht (Hebr. 07:12). 

Hebreeën 7:13-14 Jezus Christus, de nieuwe priester van de stam van Juda (en niet van de stam van Levi). Er had nog nooit een priester van de stam van Juda Jezus Christus was altijd gevormd priester (Hebr. 7:17) geweest als de kracht van het leven onverbrekelijk, niet naar de wet van een vleselijk gebod. 

Hebreeën 07:18 INGETROKKEN EN ANDER DENING, vanwege de zwakte en inutilidade.E de wet niet volmaakt niets. 

Daarom ingetrokken de Levitische wet, er niet om tienden van de gelovigen te verzamelen na de dood van Jezus Christus. 













Democratie is een omkering van het Koninkrijk van God? 

Wij zijn geschapen met het hoofd coördinatie van alle activiteiten van het lichaam. De hersenen zijn in het hoofd, de sleutel van het zenuwstelsel als goed, en vanaf daar wordt het hele lichaam activiteit gecontroleerd. 

En de wereld is lang geregeerd door monarchieën, waar de koning was het hoofd van het systeem, en meestal gehoorzaamd zijn orders door het hele lichaam, namelijk de mensen. De orders werden door hem afgegeven, leuk vinden of niet, was het centrum van de macht. 




WAT ZIJN DE LICHTEN VAN DE GESCHIEDENIS 

Het is alleen de invloed van de schaduw regering van de planeet aarde, waar hun vorst regeert heimelijk in de occulte broederschappen verspreid over de hele wereld, verbonden met machtige mensen, en ook een deel van de groep, stelt de richtlijnen van wereldmacht. 
Verkopen het imago van goed, maar op de achtergrond zijn de kinderen van de overheden en machten van de lucht, de regering van het occulte, de magie die aanwezig is, omdat het weet heeft van het bestaan ​​van de mens op aarde. 
Impliceren dat ze zijn het symbool van filosofische, wetenschappelijke en politieke vooruitgang van de wereld, waar mensen gebruiken als onderbouwing voor zijn verklaring, en misleiden ze recht als de nieuwe vorst. Niets dan een gemanipuleerde mensen. 
Brengen het idee dat ze een God, maar ze verbergen in dienst van Gods vijand. 

Jezus zei tegen zijn discipelen: "Kom op, wat is het volgende vorst van deze wereld. En ik heb niets op. "

Zelf zeer wijsmaken dat God regeert deze planeet, is niet waar. De planeet wordt geregeerd door de vorst der duisternis. 


Wat Jezus wil dat je doet 


Jezus zei: "Wie mijn woord bewaart, en dat woord is niet van mij, het was mijn vader die me gaf, Ik en de Vader zullen komen en zullen woning bij hem." 

En hij zei: "Heb God lief boven alles en uw naaste als uzelf." 

En meer: "Heb God lief met heel uw kracht en met heel uw ziel en met geheel uw hart en met heel uw verstand. 

Maar wat is het woord dat je moet houden? Het Nieuwe Testament of Nieuwe Verbond, dat voor de gehele mensheid werd geschreven. 

Wat anders: "Ik ben dorstig geweest, je gaf me te drinken. Ik had honger, je gaf me eten. Was naakt, gaf me om te dragen. Ik was in de gevangenis, heb je me bezoeken. Ik was ziek, je was bij mij op bezoek. "Dit is een manier om je van God houdt.

Nenhum comentário:

Postar um comentário