sexta-feira, 4 de julho de 2014

Kobieta w łóżku i jej dwie twarze

Kobieta w łóżku i jej dwie twarze 

Podczas spaceru przez szpital, jeden rano w 2009 r., było kilka miotów w szpitalu.Leżącego kobieta przykuł moją uwagę, to był moja młodsza siostra. Widziałem to pierwszy po prawej stronie, a tam był mój irmã.Ao zbliża mnie jeszcze bardziej, Wyobraziłem lewy policzek.Lewa strona była inna kobieta. Byłem zaintrygowany. Chodziłem po nosze i wizualizowane profil ponownie w lewo, była moja siostra. W skrócie, kobieta, dwa różne oblicza. 

Dwa pit bull lizanie ręce 

Pewnej nocy Chodziłem po mieście, poczułem przypływ i ma podwórko o dziwnym domu, otworzył drzwi i wszedł, poszedł na podwórko, obok strony domu, był tam basen, i dwie kobiety, trzeźwy. Kilka okrążeń wokół basenu, powoli, i nie zauważył mojej obecności, tak jakbym nie istniał. Po opuszczeniu, po pewnym czasie przyszedł do mnie dwa pitbull. Jakie było moje zdziwienie, a żaden z nich nie zaatakował mnie, warknął lub wykonane hałasu, po prostu lizał każdego z nich prawą rękę, inny lewą rękę. I wyszedłem po cichu, nie szczekanie zwierząt. 

Objawienie miłości Boga do duchowej wiadomości wazonie w kościele 
"Bo cię kocham" 

Nasłonecznione ścieżki ciemności - Księżyc 40 razy wyższe 
  "Jeśli kaznodzieja kamienie wołać będą." 
"Jezus powiedział: Ja jestem drogą, prawdą i życiem. Nikt nie przychodzi do Ojca, tylko przeze mnie". 

Zbieżna doświadczenie Crazy - Szalony, który Ci się, że jesteś? 
Będąc w szpitalu psychiatrycznym, został poproszony trochę ICD10 co kiedyś, że było.Pierwszy retrocou, i powiedział: "Myślałem, że to Jezus Chrystus, i że umrze na krzyżu.";Drugi, włączyć "Myślę również, że to był Jezus, i były mnie zabije, ukrzyżuj mnie.";Trzeci z kolei powiedział: "We wczesnych objawów myślałem, że to Jezus Chrystus, którzy ukrzyżowali mnie, żyłem w ukryciu, pod krzakami, tak mnie znaleźli i nie mi to zrobić."Szczegóły jest to, że wszyscy myśleli, że był Jezus Chrystus, nie powiedział Mahomet, Budda, Chico Xavier, itp.. 
  "Nie mylić sposób szalony" 


01.01.2009 - dzień cały wszechświat i niebo przeniesiony został podzielony na dwie części - gwiazdy wirujące na ekstremalne prędkości. 
Idąc przez rano, Sylwester, poczucie samotności i małości, przypomniałem sobie Boga. I pytał, dlaczego chciałbym spędzać kolejny Nowy Rok sam, zdenerwowany, że rano. Byłem miło i szedł dalej, zastanawiając się, nie być sprawiedliwe dla mnie być sam na tak długo, w szczególności, w tym dniu, w którym większość świata świętuje z rodziną. Kiedy po kilku minutach, natknąłem się na ciemnej ulicy, zacząłem obserwować niebo, dzieło Bożego stworzenia, a biorąc pod uwagę ciemność miejsca, wyraźnie widać, gromady gwiazd i inne statyczne gwiazdy na sklepieniu niebiańskiego. Nagle gwiazdy zaczęły, wszystkie, obracając powoli, w prawo i pół na pół w przeciwnym kierunku, jakby dzieląc na pół nieba.Prędkość wzrastała i nadal obracać, aż wirowały czasami bardzo wysokich prędkościach ogóle. W jednym Zachodniej, znacznie większa niż innych w oczach i na wschodzie duże, czerwone, choć mniejszy niż białą gwiazdą pojawił duży, biały, gwiazda pojawiła. Zarówno w ruchu parabolicznym jeden przeciw drugiemu, dośrodkował niebo w celu spełnienia wierzchołek paraboli. Tak, że połączyły i został tylko wielki biały gwiazda na wierzchołku paraboli. 
Wiadomość? 
"Ja i Ojciec jedno jesteśmy." 

Grudzień 2008 - Gdzie jest Wszechmogący Starego Testamentu?
Szedł w świcie z grudnia 2008 r. w mieście Porto Velho, Brazylia, w nagłej złości, nienawiści do życia, w kraju hipokryzji, braku miłości. Zawołał nagle w ciemnej alei, ciemną noc, bezksiężycowa lub zapaloną lampę na posty. Zawołał: "Chcę umrzeć Gdzie jest Bóg w świecie Co prawda na tej ziemi Przy tak wielu religii, która jest prawdziwa religia Gdzie jest Wszechmogący, Stary Testament, ponieważ świat mówi o miłości, ale tylko wtedy!? zobacz hipokryzję Chcę umrzeć ".Dusza była otwarta, celem stosowania śmierci był szczery. Sądzono zginąć przez ręce Boga żywego, jak w dawnych czasach. Nie myśl, czy rozważa samobójstwo. Szukamy odpowiedzi od Boga, jakby chciał powiedzieć: Bóg, jeśli istnieje, manifestują to. Dwie minuty mijały. Wciąż wspina się na aleję, gdy zbliżał się do zakrętu, gdy do czynienia z nietypowym miejscu podczas uspokaja: Odpowiedź: księżyc pojawił się na ziemi (nie było tej nocy księżyc) i pojawił się około czterdziestu razy wyższe niż normalne księżyc widzimy co noc, droga została całkowicie oświetlona, wzdłuż ścieżki, intensywną jasność.Podbródek opadł na scenę. Czy odpowiedź. Wyzwanie Bogu, on pokazuje swoją moc. 
Podobnie jak gwiazda porusza się w narodzinach Jezusa, jak Jozue zatrzymał słońce, księżyc ruszył również. 
Ale niektórzy mówią: "Tam, gdzie jest kaznodzieją, kamienie wołać będą." 
Różne religijne usłyszał historię, ale nie wiedział, aby rozwikłać zagadkę. 
Prawie dwa lata minęły. 
Po przeczytaniu fragmentu Pisma Świętego, nie było to: "Jezus powiedział: Ja jestem drogą, prawdą i życiem." 

Wiadomość gwiazda i czerwony biały 
"Ja i Ojciec jedno jesteśmy." 

Zaświadczenie lekarskie: D, która porusza gwiazdy z mocą jego myśli. 
"Głupcy mylić mądry." 

Komunikacja poprzez oczy i czoło; Kaczka w X-ray, Czerwony smok, strzałka w sercu i dwóch mieczy odepchnięta, 20 gwiazdkowych kierunku południowego zachodu, Ciało obraca się o 180 stopni w kościele, upadł jak domek z litery w kościele.Gniew kaznodziei.Widoczny hologram - bicie serca i powiększenie twarzy 


sygnalizacja 
zielony i biały 
zielony i czerwony 
różowy i zielony 
liliowy 
srebrny i czerwony 
niebieski przejrzystości 

Próby świateł baldachimem: czarny, czerwony i biały 


Powodzie w Brazylii w 2008/2009 


W Universalu: "Patrz, co robisz." I zwrócił się do ciemnych i gęstych chmur na horyzoncie. 

Na tronie Chrystusa - Majestatu Jezusa Chrystusa 

"Temu, który przezwycięża, dam mu siedzieć z sobą na moim tronie, jak i Ja zwyciężyłem i ja usiadłem z Ojcem moim na jego tronie." 
Rok 2009; Lokalizacja: szpital;głos, który mówił do mnie: "Nie bój się, jestem z tobą.".Ogromny ból, jakby dwa wzbogaconej miecze, od góry do dołu, i coś jak strzała przechodzi powoli w górę serca, a jak smok unosił się nad jego głową do jego ogona, który przedłużony do wysokość płuc.Ogromny ucisk, bezprecedensowa walka. Potrzebne, aby utrzymać mnie przy życiu, nie ponoszą klęskę nadchodzącej śmierci. Był ze mną, ale wygrał.Ogromna siła opiekowała się moim ciałem, a zwycięstwo zostało powoli spokój. Ta siła była ogromna, że czujesz się tak, jakby ważył około 500 kilogramów i czuje się jak siedzi na tronie. To jak coś specjalnego zespołu, nieopisanym. 


Widzenie na podłodze, ryby, psy, rydwany, konie, węże 


Wróg zaatakował moją prawą rękę, aby jak uschłą ręką 
To była noc w lutym 2013 r. jeszcze w domu, kiedy poprzedzone ostrzeżeniem od Boga duchowe przyjście, które objawia się w jego ramionach, jak tron​​. Czy ostrzeżenie duchowej walki. 
      Jak noc zaawansowane, pęd, siła dziwne i dopisać przymusu moim prawym ramieniu. Moja ręka była jak uschłą ręką, żadnego ruchu z ramienia. Przez ciężko próbowałem wydobyć się z tego życie nietypowej i wroga. 
       Był pies. 
      Chcąc mnie zdominować, ile przepisy na ziemi, on, ojciec nauk okultystycznych. 
    Rozwiązaniem było słowo Jezus. Jednak wiedząc, że nie może znieść słowo, użył go przeciwko niemu, aby ci desapoderasse moją prawą rękę. 
       Jeden fragment mówi: 
nie R 
nie jest 
nie S 
nie wiem 
nie S 
nie T 
nie wiem 

ani 
nie 

Nie D 
nie wiem 
ani 
nie B 
nie 

nie jest 

nie jest 
nr L 
nie jest 

nr F 
nie U 
nie G 
nie wiem 
nie R 
ani 

Nie D 
nie jest 

nie V 
Nie O 
nie S 


       Chwilę później został zatem wspierać Word, a nie w imię Jezusa. 

Jak orzeł 



Rysunki w kolorze ściany 


Trzy pistolety wskazała na głowie - baza lotnicza 


I powiedział: "Ja jestem jutro." 



Cztery gołębie na Księżycu 

Listopad 2008: Po długiej sesji w szpitalu Jana Pawła II, o próbach znalezienia światło, które wyblakły z Palios czerwony, biały i czarny, a nie powiodła się w projekt, faza była korekta, która trwała kilka dni, z różnymi objawami zgodzie ze Stwórcą, z oznak konfliktów między różnymi duchami. Po tej fazie, następnie była ścieżka Campos Sales, a jej pierwszym zakręcie, nie utwardzonej ulicy. 
Wiele na skraju ziemi, znak drzewa z formatu "człowiek-drzewo", z trzema rogami i wielu skrzyżowaniach, jak zwierzę. Podłoga różne inne sygnały.Prowadzony ptaka i wymaga interpretacji. I nie do końca wiem. Podczas gdy niebo stało się szare i zaczął otwierać, księżyc zaczął tworzyć w półksiężyca; jak nie udało mi się zinterpretować księżyc i kształt ptaka rozpadł; Próbowałem jeszcze raz, znowu księżyc powstał z trzech czarno-białych ptaków. To było bardzo trudne i ciężkie dla mnie. 
Pies był wewnątrz ziemi i powiedział mi o konieczności krzyża. Ludzie w okolicy były radzi sobie źle, albo wymioty, jak jelita. Rozpacz chwyciła je. I było cicho. 
Na koniec księżyca przyjął kształt zamkniętej dłoni z trzema czarnej osłony. 
Wyszedłem i nie rozumiem dokładnie, jak to się stało, wolałem iść do końca, że łączenie. 
Następnego dnia, w niektórych miejscach, zanieczyszczonej wody, wiele martwych psów, pożary w niektórych domach nie było intensywny atak much w mieście,. 


Kontrola księżyc lewe oko i prawe oko słońca 


Zielone i słońce 




SEKRET dziesięciny w Liście do Hebrajczyków 7 

Początkowo, dyskutujemy o obowiązku dziesięciny, czy nie. 

Ostatnio dziesięcina, dla Żydów, była nawet obowiązkowa, ponieważ była związana z kilku fragmentów, w tym 3,8 ml. To było dziesiąte z produktów ziemi, czyli warzywa, rośliny strączkowe, owce i woły.Celem było utrzymanie świątyni, gdzie mieszkali Wszechmogący i symbol posłuszeństwa obrzędach Żydów, poprzez spotkania do lewitów. Od dziesięciny były wykonane ofiary ze zwierząt niezbędne dla przebaczenia grzechów Żydów. 

W tym dniu, a dla mieszkańców globu, po przyjściu Jezusa Chrystusa i Jego śmierć na krzyżu, nie było istotnej zmiany. Po jego śmierci zasłona w świątyni rozdarła się, jeżeli co do podziału wchodzi stare przymierze na mocy kapłaństwa Matuzalema i nowe przymierze idealnego księdza i doskonałą ofiarę Jezusa Chrystusa, rezygnując koniec sekwencji ofiary ze zwierząt. 

Jednakże, zgodnie z kapłaństwa Matuzalema, jak Hebrajczyków 7,2, Abraham zbierane dziesięcinę ze wszystkiego, zaczerpnięte z łupów wojennych (zabijania królów). 
Hbr 7,5 Lewici zbierania dziesięciny od ludzi. Mówi ona także, że w Liście do Hebrajczyków 7,9 dziesięciny Levi wypłacane w osobie Abrahama (od którego pochodzimy, ponieważ nie było jeszcze na świecie). 
Kolejne pytanie w Hebrajczyków 07:11: Jeśli był doskonałością w lewici kapłaństwa, ponieważ pozyskanie nowego księdza? Na kiedy kapłaństwo zmienia są też koniecznie zmiany prawa (Hbr 7:12). 

Hbr 7,13-14 Jezus Chrystus, nowy kapłan jest z plemienia Judy (a nie z pokolenia Lewiego). Nigdy nie było kapłana z pokolenia Judy JEZUSA CHRYSTUSA powstał kapłan zawsze (Hebr. 7:17) jako moc życia nierozerwalnej, nie po prawem cielesnego. 

Hbr 7,18 uchylił ww Rozporządzenia, ze względu na jego słabości i inutilidade.E prawo nie wszystko do perfekcji. 

W związku z tym uchylić prawo Lewitów, nie tam zbierać dziesięcinę z wiernymi po śmierci Jezusa Chrystusa. 













Demokracja jest odwrócenie królestwa Bożego? 

Zostaliśmy stworzeni z głowy koordynowanie wszelkich działań ciała.Mózg jest w głowicy, klawisz układu nerwowego, jak również i z tego, cała aktywność ciało kontrolowane. 

I świat długo rządził monarchii, gdzie król był głową układu, i zazwyczaj słuchali jego poleceń w całym organizmie, a mianowicie ludzi. Rozkazy były wydawane przez niego, to podoba czy nie, był ośrodkiem władzy. 




JAKIE SĄ ŚWIATŁA HISTORII 

To tylko wpływ rządu cień Ziemi planety, gdzie ich książę rządzi potajemnie w okultystycznych wspólnot rozsianych po całym świecie, połączonych z potężnymi ludźmi, a także część grupy, ustala wytyczne światowej potęgi. 
Sprzedam obraz dobry, ale w tle są dziećmi księstw i uprawnień powietrza, rząd okultyzmu, magii, który jest obecny, ponieważ wie o istnieniu człowieka na ziemi. 
Oznacza, że ​​są one symbolem filozoficznej, naukowej i politycznej postępu świata, gdzie ludzie używają jako podstawy dla jego wypowiedzi, i oszukać uprawniających ich jako nowego władcę. Nic jednak manipulować ludźmi. 
Przekazać ideę, że mają Boga, ale ukryć w służbie wroga Boga. 

Jezus powiedział do swoich uczniów: "No, co dalej książę tego świata. I nie mam nic na nim. "

Bardzo łudzą się, że Bóg rządzi tą planetą, nie jest to prawdą.Planeta jest rządzony przez księcia ciemności. 


Co Jezus chce, aby ZROBIĆ 


Jezus powiedział: "Jeśli kto zachowa moją naukę, a to słowo nie jest moje, to był mój ojciec, który dał mi, ja i mój Ojciec przyjdzie i będziemy u niego przebywać." 

A on powiedział: "Kochaj Boga ponad wszystko, a bliźniego jak siebie samego." 

I więcej: "Kochaj Boga ze wszystkich sił, z całej duszy swojej, z całego serca swego iz całej myśli swojej. 

Ale co to słowo należy zachować?Nowy Testament lub Nowe Przymierze, które zostało napisane dla całej ludzkości. 

Co jeszcze: "byłem spragniony, daliście Mi pić. Byłem głodny, daliście Mi jeść. Byłem nagi, dał mi do noszenia. Byłem w więzieniu, pan mnie odwiedzić. Byłem chory, jesteś, żeby mnie odwiedzić. "To jest jeden sposób kochać Boga.

Nenhum comentário:

Postar um comentário