sexta-feira, 20 de junho de 2014

عرش الله. يوسف مصر. الحب الحقيقي. أيا كان الفائز في BEASTعرش الله. يوسف مصر. الحب الحقيقي. أيا كان الفائز في BEAST

Գահին Աստծո. JOSEPH Եգիպտոս. Ճշմարիտ սերը. Ով հաղթի հրեշը

ԻՆՉՊԵՍ Է գահին Աստծո

Ասկէ ետք տեսայ, եւ ահա, ոչ միայն երկնքում բաց դուռը, ինչպես առաջին ձայնը, որ լսեցի, որ նման շեփոր խոսում ինձ հետ, ասելով, որ մինչեւ այստեղ, եւ ես ցույց կտա ձեզ, թե ինչ պետք է տեղի ունենա հետո.
Անմիջապես էի Հոգին, եւ ահա, մի գահին սահմանված երկնքում, եւ նստած է գահին.
Իսկ եթե կարծում եք, որ սա ընդլայնված նման տեսքը յասպիս եւ սարդիոն, եւ ամբողջ գահին կա ծիածանափայլ նման զմրուխտ է տեսքը.
Շուրջ գահին էին քսանչորս գահեր, եւ նստած է նրանց քսանչորս երէցները հագած սպիտակ իրենց գլխին են պսակներ ոսկի.
The աթոռից ելնում էին փայլատակումներ, ձայներ եւ որոտումներ, ու գահին առջեւ այրել Յոթ բոցավառ Լուսամփոփներ, որոնք յոթ հոգիների Աստծո.
Նախքան գահին կար ծով ապակու նման, դեպի բյուրեղյա, ինչպես նաեւ մեջ գահին եւ ամբողջ գահին, չորս գազաններ լի աչքերի առաջ եւ ետեւում.
Առաջին էակը նման էր կենդանի առյուծ, իսկ երկրորդ նման էր զուարակի, երրորդ, որ դեմքը նման է մի մարդու, իսկ չորրորդ էակը նման էր արծվի, երբ դուք թռչում.
Եւ չորս էակները, յուրաքանչյուրը ունենալու է վեց թեւերի համապատասխանաբար, լի են աչքի շուրջը եւ ներսում. չունեն հանգստյան օր, ոչ գիշեր, ասում է, Սուրբ, սուրբ, սուրբ է Տէր, Ամենակալ Աստուած, ով, ով է, եւ ով պետք է գա.
Երբ կենդանի արարածները փառք, պատիվ ու գոհություն նրան, ով նստում է գահին, որ կենդանի է յաւիտեանս յաւիտենից.
Քսանչորս երէցները ընկնում նրա առաջ, ով նստած է գահին եւ երկրպագել նրան, ով ապրում յաւիտեանս յաւիտենից, եւ գցել իրենց պսակներ գահի առաջ, ասելով.
Արժանի ես, մեր Տէր Աստուած, ստանալ փառք եւ պատիւ եւ զօրութիւն, որովհետեւ դու ստեղծեցիր բոլոր բաները, եւ քո սիրով են եւ ստեղծվել.

ԻՆՉ Է TRUE LOVE

Եվ ես, ցույց կտա ձեզ ավելի գերազանց ճանապարհ.
Թեեւ ես խոսել լեզուները մարդկանց եւ հրեշտակների, բայց սէր չունենամ, ես դառնում, քանի որ հնչեղության փողային, կամ որպես tinkling cymbal.
Եվ չնայած ես մարգարէութեան պարգեւը, հասկնամ բոլոր խորհուրդները եւ ամբողջ գիտութիւնը. եթէ ունենամ ամբողջ հաւատքը, որ կարենամ լեռներ տեղափոխել, բայց սէր չունենամ, ես ոչինչ եմ:
Ու թեեւ ես տեղավորել իմ բոլոր ապրանքների կերակրել աղքատներին, եւ դեռ կտա իմ մարմինը պետք է այրել, սակայն չեն սիրում, ես ձեռք բերել ոչինչ.
Love is համբերատար, բարի է, սերը չի նախանձում, չի UFANA, չի հպարտանում,
Վարվել իրեն անվայել, չի փնտրում իրենց շահերը, չի պարծենալ, կարծէ ոչ մի չարիք.
Չի ուրախանում անարդարություն է, բայց ՈՂՋՈՒՆՈՒՄ է ճշմարտությունը.
Բոլոր տառապանքներից, միշտ վստահում, միշտ հույս ունի, միշտ perseveres.
Love երբեք չի. Բայց որտեղ կան մարգարեություններ, պիտի մեռնի. արդյոք պետք է լեզուները, նրանք դադարում. արդյոք կա գիտելիք, այն կանցնի.
Մենք գիտենք, մասամբ, եւ մենք մարգարեանում ենք մասամբ,
Սակայն այն ժամանակ, երբ որ կատարյալ է այնպես, թե ինչ է մասամբ պետք է անել հեռավորության վրա.
Երբ ես երեխա էի, ես խօսում ինչպես մի երեխա, ես հասկացա, ինչպես մի երեխա, ես մտածեցի, որպես երեխայի. երբ ես դարձա տղամարդ, ես այն ամենը, տղային.
Այժմ մենք տեսնում ենք, որ հայելիի dimly, բայց հետո դեմ առ դեմ. Հիմա ես գիտեմ, որ հայ է, ապա ես գիտեմ, ինչպես նաեւ ես հայտնի է.
Արդ մնալ, հաւատքը, յոյսը եւ սեր, այս երեք բայց մեծագույն այդ սերը:

JOSEPH'S DREAM

Joseph երազում երազանք, եւ ասաց, որ իր եղբայրներին. եւ նրանք ատում են նրան ավելի.
Հետեւաբար, նրանց ասաց. Կաղաչեմ ձեզի, մտիկ այս երազանքը ես: Atávamos որաներով ոլորտում, եւ, ահա, իմ խուրձը առաջացել, ինչպես նաեւ կանգնած շիտակ. եւ ձեր sheaves շրջապատեցին այն ու խոնարհվում են իմ.
Այնպես որ, նրա եղբայրները ըսին իրեն. Թագավորի իսկապես մեր մասին. How about մենք իսկապես իշխի. Եվ շատ ավելի ատում է նրան, քանի որ նրա երազանքների ու Նրա խոսքերով.
Եթե ​​եւս մեկ երազանք, եւ ասաց իր եղբայրներին, ասելով: Ես երազել է նաեւ, որ արեւը, լուսինը եւ տասնմէկ աստղեր խոնարհվում ինձ.

Joseph մեկնաբանում փարավոնի երազները

Երկու լրիվ տարիների փարաւոնը երազ. Թվում էր, որ նա գտնի իրեն կանգնած կողքին Nile.
River բարձրացավ յոթ խնամված ու ճարպ կով, եւ նրանք արածում է MARSH խոտ.
Հետո նրանք գնացին մինչեւ գետի յոթ այլ կով, տգեղ աչքում, եւ նիհար; եւ դադարեցվել է առաջին, է waterfront.
Տգեղ ու բարակ կովերը կերան մինչեւ յոթ խնամված ու յուղ. Փարաւոնը արթնացավ.
Կատարելու քնել երազում նորից: Մի ձողից դուրս է եկել եօթը ամբողջական ականջները եւ լավ.
Եվ հետո նրանք ծնվել են յոթ withered ականջները, չորացած, ինչպես արեւելյան քամու.
The withered ականջները հոշոտել է յոթ կոչում ու լիարժեք ականջները. Awoke փարաւոնի, դուրս մի երազանք.
Առավոտյան, եթե նա գտնում է իր խանգարվում միտքը, նա ուղարկեց բոլոր երազահաններին Եգիպտոսի եւ նրա բոլոր իմաստուններին, եւ ասաց նրանց երազանքը. բայց ոչ մէկը չկար, որ կարող մեկնաբանել դրանք.
Փարաւոնը ասաց գլխավոր Butler: Ես հիշում եմ իմ իրավախախտումների այսօր.
Փարավոնը էր զայրացած հետ իր ծառաներին, եւ դրեց ինձ ծխի մեջ տան դահճապետի, ես ու գլխավոր Baker,
Մենք ունեինք մի երազ նույն գիշերը, նա եւ ես: Մենք երազում է, եւ յուրաքանչյուր երազ իր իմաստով.
Նա մեզ հետ մի երիտասարդ եբրայեցի, ծառայ եւ դահճապետի. մենք նրան մեր երազանքները, եւ նա մեկնաբանել նրանց, ամեն մարդ ըստ իր Տեւող.
Եվ քանի որ մեկնաբանվում է մեզ համար, այնպես որ դա եղավ: Ես վերականգնվեց իմ գրասենյակում, մյուսը, կախել.
Փարաւոնը մարդ ուղարկեց ու կանչել տուեց Յովսէփին եւ բերին անոր հապշտապ դուրս բանտ. նա shaved, փոխվել հագուստ, եւ գնաց ցույց տալ իրեն փարաւոնին.
Նա ասել է: Ես ունեի մի երազ է, եւ ոչ ոք չի կարող մեկնաբանել. Ես լսեցի, սակայն, այն մասին, որ այն ժամանակ, երբ դուք լսել երազանք Դուք կարող եք մեկնաբանել այն.
Նա ասաց նրան. Չէ ինծի. բայց Աստված կտա փարաւոնի բարենպաստ պատասխան....
Այնպես որ, Joseph պատասխանեց նրան: The Dream փարաւոնի միայն մեկ. Աստված ցույց է տվել, փարավոնին, ինչ նա է անել.
Յոթ լավ կովերը յոթ տարի. յոթ լավ ցորենի հասկեր են յոթ տարի: The Dream մեկն է.
Յոթ նիհար ու տգեղ կովերը, որոնք եկան այն բանից հետո, առաջին, կստացվի յոթ տարի եւ յոթ ականջները, withered եւ scorched կողմից արեւելյան քամու պետք է լինի յոթ տարի սովի.
Սա բառը, ինչպես ասացի փարաւոնի Աստված ցույց է տվել, փարավոնին, ինչ նա է անել.
Ահա գալիս յոթ տարվա մեծ բազմաթիվ ամբողջ Եգիպտոսում.
Կհաջորդի յոթ տարի սով, եւ ամենայն շատ պետք է մոռանալ, որ Եգիպտոսում, եւ սով պետք է սպառել հողը.
Այն չի կարող հիշել, շատ է հողի, հաշվի առնելով սով հետեւյալ, դա պետք է լինի շատ ծանր.
Երազանքն է փարավոն էր duplicitous, քանի որ այն սահմանում է Աստծուն, եւ Աստված շուտով այն անցնել....
Փարաւոնի ասաց իր սպաներին: Կարող ենք, թերեւս, մարդու նման, որը կա Աստուծոյ Հոգին.
Քանի որ Աստված ցույց է տվել ձեզ այս ամենը, չկա ոչ մեկը, այնքան խոհեմ ու իմաստուն ինչպէս: Փարաւոնը ասաց Յովսէփին.
Administrarás իմ տունը, եւ քո խոսքին հնազանդվել իմ ամբողջ ժողովուրդը: Միայն գահին ես ավելի մեծ է, քան դու.
Փարաւոնը ասաց Յովսէփին, Տես, ես ձեզ իշխանություն բոլոր Եգիպտոսի.
Փարաւոնը վերցրեց իր կնքամատանին ձեռքից եւ դրեց այն Ջոզեֆի կողմից, հավատքի եք կրելու շորերը բեհեզ եւ դրեց իր վիզը ոսկե վզնոց.

CHRIST Հաղթող գազանին ու սուտ մարգարէն

Տեսայ երկինքը բացուած, եւ ահա ճերմակ ձի. Դրա հավելում է կոչուի Հաւատարիմ ու Ճշմարիտ, եւ արդարութեամբ դատավորների եւ կազմում է պատերազմ.
Նրա աչքերը, կրակի բոց. նրա գլխին էին պսակներ. ունի անուն գրված է, որ ոչ ոք չգիտի, բայց նա իրեն.
Հագած մի խալաթ Արնանման արյան մեջ, եւ Նրա անունը կոչվում է Աստծու խօսքը.
Եւ դուրս նրա բերանից ելնում էր սրած սուր, որ դրա հետ նա պետք է անով զարնէ ազգերը. եւ նա բացառում է նրանց, ինչպես նաեւ երկաթե գավազանը, եւ անձամբ treads հնձանի է ֆիերցենեսս եւ բարկութեան Ամենակարող Աստուծոյ.
Նա ունի իր հագնել եւ իր ազդր անուն գրավոր, KINGS Թագավորը, եւ Տերերի Տեր.
Հետո տեսա մի հրեշտակ կանգնած է արեւի տակ, եւ նա աղաղակեց բարձր ձայնով, որ բոլոր թռչունների թռիչքի միջոցով մեջ երկնքի Արի եւ հաւաքէ համար մեծ ընթրիքին Աստծո,
Որպէսզի դուք ուտէք մարմինը Թագավորը, որ մարմինը captains, որ մարմինը հզոր է, որ մարմինը ձիերով եւ riders, մարմնով: Արաջինը, որ երկուսն էլ անվճար են եւ ստրուկ, այնպես էլ փոքր ու մեծ,
Եւ տեսայ գազանը, եւ թագավորները երկրի վրա, եւ իրենց զորքերով հավաքվել միասին, որպեսզի պատերազմ նրան, ով նստած է ձիու եւ դեմ իր բանակում.
Սակայն Գազանը բռնուեցաւ, եւ անոր հետ, սուտ մարգարէն, ով աշխատել նշաններ իր ներկայությամբ, նա խաբել նրանց, որ ստացել է նշանն գազանին, եւ նրանց, որ կերկրպագէին անոր պատկերին: Սրանք երկուսն էլ գցել ողջ է այրվող կրակի լճի հետ ծծումբ.
Մնացած սպանվեցին սուրը, որը ելնում է բերանից Նա, ով նստած է ձիու վրա. Եւ բոլոր թռչունները gorged իրենց մարմնի.



Որովհետեւ Աստուած այնպէս սիրեց աշխարհը, որ մինչեւ անգամ տուաւ իր միածին Որդին, որպէսզի ով որ հաւատայ անոր չպետք է մեռնել, բայց ունենալ հավերժական կյանք.
Որովհետեւ Աստուած ուղարկեց ոչ իր Որդուն աշխարհ, որ դատապարտի աշխարհը, այլ որ աշխարհը կարող է փրկել նրա միջոցով.
Ով հավատում է նրան, չի դատապարտվի, Ան որ կը հաւատայ ոչ թե դատապարտվում են, քանի որ նա չճանաչեց հավատում անունով Միածին Որդին Աստուծոյ.
Սա է դատապարտութիւնը, որ լոյսը եկաւ աշխարհ, սակայն մարդիկ սիրեցին խաւարը, փոխանակ լոյսին. քանի որ իրենց գործերը չար էին:
Յուրաքանչյուր մեկը, որ կատարում չարիք կատէ լոյսը, եւ չի գալիս դէպի լոյսը, այնպես չի, որ հանդիմանեց իր աշխատանքները.
Նա է, որ կընէ ճշմարտություն գործողը գալիս է դեպի լույսը, որ նրա գործերը բացայայտ, որ նրանք են գործվում են Աստծուն.

Nenhum comentário:

Postar um comentário