sexta-feira, 20 de junho de 2014

Бурханы сэнтийн. Египетийн Иосеф. Жинхэнэ хайр. Араатан ялалт хэн ч

Бурханы сэнтийн. Египетийн Иосеф. Жинхэнэ хайр. Араатан ялалт хэн ч

ХЭРХЭН Бурханы сэнтийн IS

Учир нь эдгээр зүйлүүдийн дараа би харав, мөн тэнгэр нээлттэй хаалга нь дан ганц, болгоогтун, би сонссон нь эхний дуу хоолой нь бүрээ нааш ир хэмээн хэлж, надтай хамт ярьж, би дараа байр сууриа эзлэх ёстой юу харуулах болно адил байсан байна.
Би тэр даруй Сүнс дотор байсан бөгөөд тэнгэрийн заасан нь хаан ширээнд болгоогтун, мөн нэг нь хаан ширээнд сууж байлаа;
Мөн та энэ тохируулгыг Jasper болон carnelian гадаад байдлаараа төстэй бөгөөд хаан сэнтийний эргэн тойрон гадаад төрх нь Emerald адил солонгын өнгө шиг байна гэж бодож байна уу.
Хаан ширээнд орчим хорин дөрвөн хаан ширээнүүд байв, мөн тэдний сууж тэдний толгой дээр цагаан хувцастай хорин дөрвөн ахлагчид алтан титэм байна.
сэнтийн цахилгаан гялбахыг болон дуу хоолой, аянга цааш үргэлжүүлсэн болон сэнтийн өмнө Бурханы долоон спиртийг болох долоон галт бамбар, шарах хэрэгтэй.
Хаан ширээнд өмнө шил нь далайн болор лугаа адил байсан, мөн хаан ширээнд дунд болон хаан ширээнд эргэн тойронд, нүд дүүрэн дөрвөн араатнууд өмнө болон ард байсан.
анхны амьд хүн арслан нь тугалын шиг хоёр, гурав дахь нь хүний ​​нэгэн адил нүүр царайг байсан, мөн та нар нисдэг байгаа бол дөрөв дэх амьд хүн бүргэдийн шиг байсан шиг санагдаж билээ.
Мөн тус бүр тус тус зургаан далавчтай байх дөрвөн амьд амьтад, нүдний орчмын болон дотор бүрэн байх; ариун ариун Ариун,,, нь, ирэх хэн нь хэн байсан Их Эзэн Бүхнийг Чадагч Бурхан, энэ нь гэж хэлж, ямар ч үлдсэн хэсэг нь өдөр ч, шөнө байна.
Амьд амьтад Түүнд алдар суу, хүндэтгэл, талархал өгөх үед хэн, үүрд мөн мөнхөд амьдардаг хаан ширээнд дээр суудаг
хорин дөрвөн ахлагчид сэнтийд залардаг түүний өмнө доош унаж, хэн үүрд мөн мөнхөд амьдардаг түүнийг шүтэн биширч, мөн өгүүлсэн нь сэнтийн өмнө тэдний кроун хаягдах болно:
Хэрэв та бүх зүйлийг бүтээсэн, мөн таашаал нь тэд бөгөөд бий болсон нь Та алдар, хүндэтгэл, хүчийг авах нь зохистой бол бидний Эзэн, Бурхан байдаг.

Жинхэнэ хайр гэж юу вэ

Мөн би та нарт нэг ч илүү сайн арга замыг харуулах болно.
Би хүмүүсийн болон тэнгэр элч нарын хэлээр ярих, харин хайр байхгүй байгаа хэдий ч, би, гууль дуугарч, эсвэл хангинах цан зэрэг болж байна.
Мөн би бошиглолын бэлэг байдаг, мөн бүх нууцууд болон бүх мэдлэгийг мэддэг юм; Би уул нь арилгана гэж бүрэн итгэлтэй байж, харин хайр байхгүй байгаа хэдий ч, би юу ч биш билээ.
Мөн би үүнийг бүх бараа муу хооллож, одоо ч гэсэн миний бие шатаагдах болно өгч, гэхдээ би юу ч олж, хайр байхгүй байх шагнах дээ.
Хайр бол тэвчээртэй, эелдэг, хайр UFANA, хөөрч биш байдаг Атаархуу биш юм,
Өөрөө unseemly, тэдний эрх ашгийг хайж байгаа, өөрөөрөө бардамнахгүй юу биеэ авч явах, сэтгэнэ ямар ч муу муухай биш;
Алдсын баярла, харин үнэнийг талархан хүлээн авч байх;
Бүхий л зовлон зүдгүүр, үргэлж итгэж үргэлж найдаж үргэлж perseveres.
Хайр чадахгүй бол хэзээ ч; Бошиглолууд байгаа тохиолдолд, тэд үгүй ​​болно; хэлтэн байх эсэх, тэдгээр нь хүчингүй болно; мэдлэг бий эсэх, улиран тохиох болно;
Бид нэг хэсэг нь мэдэж, бид хэсэгт бошиглож байна.
Төгс төгөлдөр бөгөөд ингэснээр хэсэгт нь юу вэ Гэсэн хэдий ч хол хийнэ.
Би хүүхэд байхдаа хүүхэд шиг, би хүүхэд байхдаа, би хүүхэд байхдаа гэж бодож ойлгодог ярив; Би хүн болсон үед би маш их зүйлийг хөвгүүнийг хийсэн.
Одоо бид толинд бүдэг бадаг хардаг ч, харин дараа нь нүүр нүүрээ; Одоо би нэг хэсэг нь бол би түүнчлэн намайг мэддэг би мэдэх болно гэдгийг би мэднэ.
Тиймээс одоо ИТГЭЛ хэвээр найдвар, хайр, эдгээр гурван Харин эдгээрээс хамгийн агуу нь хайр юм.

Иосефын DREAM

Иосеф зүүд зүүдлэв, түүний ах үүнийг хэлэв; мөн тэд бүр ч илүү түүнийг үзэн ядаж байв.
Тиймээс тэдэнд хэлсэн нь: Би байсан Мөрөөдлөө сонсож, таныг beseech: Миний өрөөний босож, мөн босоо зогсож, харагтун, салбарт Atávamos боодлуудынхаа, болон; мөн боодлуудынхаа үүнийг эргэн тойронд, миний өвдөг сөгдөн.
Тэгээд ах дүү хоёр нь түүнд хэлсэн нь: Бидний тухай үнэхээр хаанчлах? Хэрхэн бид үнэхээр захирах вэ? Мөн үүнээс ч илүү их учир нь түүний зүүд, түүний үгсийн түүнийг үзэн ядаж байна.
Бас өөр нэг зүүд зүүдэллээ, мөн хэлрүүн, түүний ах хэлэв: Би ч бас мөрөөдөж нар, сар болон арван нэгэн од надад өвдөг сөгдөн байна.

Иосеф Фараоны зүүд тайлбарлах

Хоёр бүтэн жилийн Фараон нэгэн зүүд зүүдлэв. Энэ нь тэр өөрөө Нил хажууд зогсож олж байх шиг санагдав.
Голын долоон sleek ба өөх тосны үнээ өссөн бөгөөд тэд намаг өвс нь сонгодог.
, Учир нь тэд голыг бусад долоон үхэр муухай хараа болон бөхийх явлаа дараа болон Waterfront дээр эхлээд зогссон байна.
муухай, нимгэн үхэр долоон sleek, тослог нь идчихэв. Дараа нь Фараон гэнэт сэрлээ.
Унтаж хийх дахин мөрөөддөг: нэг бариулаас нь долоон бүрэн чих, сайн гарсан.
Мөн тэд дорнын салхинд ангасан долоон Хатингар чих, төрсөн дараа.
хатингар чих долоон цол, бүрэн чих залгив. Фараон энэ нь мөрөөдөл гадна сэржээ.
Тэр нь түүний оюун ухааныг олж хөндөгдсөн бол өглөө, тэр Египет болон түүний бүх мэргэн хүмүүний бүх илбэчин нь илгээж, тэдэнд мөрөөдлөө хэлсэн; Гэхдээ тэдгээрийг ойлгож чадах хэн ч үгүй ​​байсан юм.
Дараа нь Фараон ерөнхий Батлер хандан хэлэхдээ: Өнөөдөр би гэмт хэргийг санаж байна.
Фараон, намайг, ахлах талхчин түүний үйлчлэгчдийн хилэгнэж байсан бөгөөд ордны харуулын ахлагчийн гэрт тойрогт намайг тавих
Бид хоёр нэг шөнө зүүдэлж, тэр, би: бид мөрөөдөж, еерийн гэсэн утгаар нь бүр мөрөөдөл.
Тэр бидэнтэй хамт ордны харуулын ахлагчийн залуу Еврей хэл боол байсан; бидний хүсэл мөрөөдөл түүнд хэлсэн, мөн тэрээр өөрийн мөрөөдөлдөө дагуу тэдэнд, хүн болгонд тайлбарлах нь бий.
Мөн бидэнд тайлбарлаж болохоор орчим ирсэн нь: Би албан тушаалд сэргээгдсэн юм, бусад дүүжилж байлаа.
Дараа нь Фараон илгээж, Иосеф гэж нэрлэдэг бөгөөд тэд Dungeon гарч яаран түүнийг авчирсан; Тэр хусуулахаас хувцас өөрчлөгдөж, Фараонд өөрийгөө үзүүлэх явсан.
Тэрээр хэлэхдээ: Би мөрөөдөж байсан, хэн ч тайлбарлаж болно. Би та зүүд сонсоод та үүнийг тайлбарлаж болно гэж та талаар ч сонссон юм.
Тэр түүнд хэлсэн нь: надад биш юм; харин Бурхан Фараонд таатай хариулт өгөх болно....
Тэгээд Иосеф түүнд хариулсан нь: Фараоны зүүд нь зөвхөн нэг юм; Бурхан Өөрийн хийх гэж байгаа зүйлээ Фараон харуулж байна.
долоон сайхан үхэр нь долоон жил юм; үр тариа долоон сайн дарга нар нь долоон жил нь: мөрөөдөл нэг нь юм.
Эхний дараа ирсэн долоон цомхон, муухай үхэр нь долоон жил байх бөгөөд хатаж, зүүн салхины шатсан долоон чих, ган зудтай долоон жил байх болно.
Би Фараоны хэлсэнчлэн, энэ үг нь: Бурхан Өөрийн хийх гэж байгаа зүйлээ Фараон харуулж байна.
Болгоогтун Египетийн бүх нутаг даяар маш их элбэг дэлбэг долоон жил ирэх болно.
Ган зудтай долоон жил, дараа нь байх болно, мөн бүх олон Египетийн нутагт мартаж болно, мөн өлсгөлөн газар хэрэглэж болно;
Энэ нь маш бэрх байх болно Энэ нь өлсгөлөн Доор нь бодлоор, энэ нутагт элбэг дэлбэг санаж байх болно.
зүйл Бурханы тогтоосон байна, Бурхан удахгүй тохиох авчрах болно учир нь Фараоны зүүд duplicitous байсан юм....
Фараон түүний ажилтнуудад хэлэв: Бид Бурханы Сүнс байгаа нь энэ гэх мэт байж болох хүнийг олж чадах уу?
Бурхан та нарт энэ бүгдийг харуулсан учраас чи шиг сэрэмжтэй, ухаалаг байхгүй байгаа нь: Дараа нь Фараон Иосефт хэлсэн байна.
Нь зөвхөн хаан ширээнд нь би чамаас илүү байх болно: Миний байшин, мөн чиний үгээр миний бүх хүмүүсийг дуулгавартай дагах Administrarás.
Фараон Би Египетийн бүх нутаг даяар танд эрх мэдэл болгож үзнэ үү Иосефт хэлсэн байна.
Дараа нь Фараон талаас түүний Сигнет бөгжөө авч, Иосефын гар, итгэл та зүгээр маалинган хувцас өмссөн дээр тавьж, түүний хүзүүг нь алтан хүзүүний зүүлт тавина.

Араатан ялагч, хуурамч эш үзүүлэгч ХРИСТ

Би тэнгэр нээгдэж, цагаан морь, болгоогтун харсан. Түүний Rider итгэмжит бөгөөд үнэн, зөв ​​шударга байдал шүүгчийн дуудаж, дайн байлдааныг хангаагүй болно.
Түүний нүд нь галын дөл байна; Түүний толгой дээр нь олон титэм байв; хэн ч мэдэхгүй ч, тэр өөрөө хэмээн бичигдсэн нэртэй байдаг.
Цусанд дүрэгдсэн нөмрөг нөмөрч хувцаслаж байна, Түүний нэр нь Бурханы Үг гэж нэрлэдэг.
Мөн түүний амнаас гарсан Хэрэв энэ тэрээр үндэстнүүдийг цохих хэрэгтэй гэж хурц сэлэм явна; мөн тэрээр үндэстнүүдийг төмөр таягаар захирах, мөн биечлэн Бүхнийг Чадагч Бурханы догшин ба хилэнгийн winepress гишгэхийн адил болно.
Тэр Өөрийн дээл болон гуян дээр бичигдсэн нэрийг нь, хаадын хаад, ЭЗДИЙН ЭЗЭН.
Дараа нь би нарны тэнгэр элч зогсож байхыг, мөн тэр нь тэнгэрийн дундуур сүлжин нисч, шувуудын хэмээн хэлж, чанга дуугаар хашгирч, Хүрээд ир, Бурханы агуу зоог хамтдаа цугларч
Та нар хаадын махыг идэж болно, ахмадууд мах, хүчирхэг мах, жижиг, агуу аль алиныг нь адуу, тэдний хөтөчтэй, бүх махан бие, чөлөөт, боол аль алинд нь, мах.
Мөн би амьтныг хараад, дэлхийн хаад, тэдний их цэрэг, морин дээр суугаад Түүний эсрэг дайн хийх хамтдаа цуглаад, түүний армийн эсрэг.
Харин араатан авсан, мөн түүнтэй хамт түүний дэргэд тэмдгүүдийг ажиллаж байсан хуурамч бошиглогч, тэр нь түүний дүр төрхийг шүтдэг гэсэн араатны тэмдгийг хүлээн авсан нь тэднийг хууран мэхлэх, тэднийг. Эдгээр нь аль аль нь хүхэр нь шатаж буй гал нь нууранд амьд хаягдаж байна.
үлдсэн хэсэг нь морин дээр сууж байгаа Түүний амнаас цааш нь илдээр хөнөөсөн байна. Мөн бүх шувууд өөрсдийн бие махбодид нь gorged.



Бурхан тийм хэн ч Түүнд итгэгч мөхөхгүй, харин мөнх амьтай байх ёстой бөгөөд ингэснээр тэр өөрийн цорын ганц Хүүгээ өгсөн ертөнцийг үнэхээр хайрласан.
Бурхан ертөнцийг яллахын тулд дэлхийд дээр түүний Хүүгээ илгээсэн боловч Түүгээр дамжуулан ертөнцийг аврахын тулд юм.
Хэн ч түүнд итгэдэг буруушааж байна; Тэр хүн Бурханы цорын ганц Хүүгийн нэрэнд итгэсэн, чихэнд сонсогдоогүй учир нь тэр итгэдэг Тэрээр аль хэдийн яллагдсан байна.
Энэ гэрэл ертөнцөд ирэхэд нь, буруушаалт болой, мөн хүмүүн харанхуйг гэхээсээ илүү гэрэл хайрладаг; тэдний үйлс бузар муу учир.
Түүний ажил зэмлэгдэж тулд биш шиг, гэрэл уруу ирдэг ч, муу hateth гэрэл үйлдэгч хүн бүр нэг нь.
Түүний үйлс нь Бурханы дотор үйлдэгдсэн гэдгийг мэдүүлэгдэж болохын тулд, гэрэл уруу ирдэг үнэнийг үйлдэгчид тэр нь.

Nenhum comentário:

Postar um comentário