sexta-feira, 20 de junho de 2014

Die troon van God. Josef van Egipte. Ware liefde. Wie wen DIE DIER

Die troon van God. Josef van Egipte. Ware liefde. Wie wen DIE DIER

Hoe word die troon van God

Na hierdie dinge het ek gesien, en kyk, nie net in die hemel 'n oop deur die eerste stem wat ek gehoor het, was soos 'n basuin met my spreek, sê: Kom op hierheen, en Ek sal jou wys wat hierna moet plaasvind.
Dadelik was ek in die Gees, en kyk, staan ​​'n troon in die hemel en Een sit op die troon;
En as jy dink dat hierdie instelling is soortgelyk in voorkoms aan Jasper en karneool, en rondom die troon is daar 'n reënboog soos 'n smarag in voorkoms.
Rondom die troon was daar vier en twintig trone, en op hulle vier en twintig ouderlinge geklee in wit op hul koppe is goue krone.
Die troon uitgegaan, weerligte en stemme en donderslae en voor die troon brand sewe fakkels van vuur, wat die sewe Geeste van God.
Voor die troon was daar 'n see van glas soos kristal, en in die middel van die troon en rondom die troon vier lewende wesens vol oë van voor en van agter.
Die eerste lewende wese was soos 'n leeu, die tweede soos 'n kalf, die derde het 'n gesig soos 'n man, en die vierde lewende wese was soos 'n arend wanneer jy vlieg.
En die vier lewende wesens, elk met ses vlerke onderskeidelik, vol oë rondom en van binne; het sonder ophou dag en nag gesê: Heilig, heilig, heilig is die Here God, die Almagtige, wat was en wat is en wat kom.
Wanneer die lewende wesens heerlikheid, eer en dank toebring aan Hom wat op die troon sit, wat tot in alle ewigheid lewe,
Die vier en twintig ouderlinge sal val voor Hom wat op die troon sit en hom aanbid wat lewe tot in alle ewigheid, en werp hulle krone voor die troon en sê:
U is waardig, o Here, die heerlikheid en die eer en die mag te ontvang omdat U alles geskep het, en u wil bestaan ​​hulle en is hulle geskape.

WAT is ware liefde

En ek sal jou wys 'n nog meer uitstekende manier.
Al praat ek die tale van mense en engele, maar het geen liefde nie, het ek 'n klinkende metaal of 'n luidende simbaal.
En al sou ek die gawe van profesie hê en al die geheimenisse en al die kennis; al het ek al die geloof hê, soos berge te verwyder, maar het geen liefde nie, dan sou ek niks.
En al sou ek al my goed uitdeel, en nog steeds gee my liggaam oorgee om verbrand te word, maar het geen liefde nie, baat dit my niks.
Die liefde is geduldig, is 'n soort, die liefde is nie jaloers nie, NIE UFANA, is nie opgeblase nie,
Nie gedra homself onbehoorlike, nie op soek na hul belange, nie roem nie, reken die kwaad;
Is nie bly oor die ongeregtigheid nie, maar is verheug oor die waarheid,
Lyding, glo alles, hoop alles, verdra alles altyd.
Liefde vergaan nooit nie; Maar waar daar profesieë, hulle sal ophou; of tale, hulle sal ophou; of daar kennis, dit sal gebeur;
Ons ken ten dele en ons profeteer ten dele.
Maar wanneer dit wat volmaak so wat ten dele is, weggedoen word.
Toe ek 'n kind was, het ek gepraat soos 'n kind, ek verstaan ​​as 'n kind, gedink soos 'n kind; toe ek 'n man is, het ek die baie dinge seun.
Want nou sien ons in 'n spieël raaisel, maar eendag van aangesig tot aangesig; Nou ken ek ten dele, dan sal ek weet as ek ook bekend.
Nou dan, bly geloof, hoop en liefde, hierdie drie, maar die grootste hiervan is die liefde.

JOSEF SE DROOM

Josef 'n droom, en sy broers vertel; en hulle het hom nog meer gehaat.
Daarom het vir hulle gesê: Ek smeek u, hoor hierdie droom wat ek gehad het Atávamos koring in die veld, en kyk, my gerf gaan staan ​​en ook regop bly; en julle gerwe dit omring en buig voor my.
So sê sy broers aan hom: heers inderdaad oor ons? Hoe gaan ons werklik heers oor? En met so baie van hom meer gehaat as gevolg van sy drome en sy woorde.
Het nog 'n droom gehad, en hy sê vir sy broers gesê: Ek het ook gedroom dat die son, maan en elf sterre het voor my neergebuig.

Joseph interpreteer Farao se drome

Twee volle jare het Farao 'n droom gehad. Dit het gelyk of hy vind homself langs die Nyl.
River rose sewe slanke en vet koeie, en hulle wei in die vlei gras.
Na hulle het die rivier sewe ander koeie, lelike gesig, en maer; en gestop by die eerste, op die waterfront.
Die lelike en maer koeie het die sewe vet en glad. Toe het Farao wakker geword.
Maak slaap gedroom weer: Aan die een stok het uit sewe vol are en goed.
En nadat hulle sewe gebreklike ore, dorre, deur die oostewind gebore.
Die verdorde ore verslind die sewe vet en vol are. Farao wakker geword buite dit 'n droom.
In die oggend, as hy haar versteurde gemoed, hy het al die towenaars van Egipte en al die wyse manne, en hulle vertel die droom; maar daar was niemand wat hulle kan interpreteer.
Toe sê Farao aan die hoof Butler: Ek onthou my oortredings vandag.
Farao was baie kwaad vir sy dienaars en het my in bewaring gegee in die huis van die owerste van die lyfwag, my en die voorman van die bakkers,
Ons het 'n droom in die nag, ek en hy; ons droom, en elke droom met sy eie betekenis.
Hy was saam met ons 'n Hebreeuse jongman, die dienaar van die owerste van die lyfwag; Ons het vir hom gesê ons drome, en hy het aan hulle, elkeen geïnterpreteer volgens sy droom.
En as geïnterpreteer aan ons, so het dit gekom: Ek was in my rang herstel, die ander gehang.
Toe het Farao Josef roep, en hulle het hom gou uit die gevangenis uitgehaal; Hy skeer, verander klere, en het gegaan om hom aan Farao te wys.
Hy het gesê: Ek het 'n droom, en niemand kan interpreteer. Ek hoor, al is, oor jou dat wanneer jy hoor 'n droom kan jy dit interpreteer.
Hy het vir hom gesê: Dit is nie in my; maar God sal Farao 'n gunstige antwoord....
En Josef het hom geantwoord: Die droom van Farao is een; God het getoon Farao wat hy is om te doen.
Die sewe mooi koeie is sewe jare; Die sewe mooi are is sewe jare; die droom is een.
Die sewe maer en lelike koeie wat ná die eerste opgetrek het, sal sewe jaar en die sewe are uit wat dor en verskroei deur die oostewind sal sewe jare van hongersnood wees.
Dit is die woord, soos ek gesê het aan Farao: God het getoon Farao wat hy is om te doen.
Kyk kom sewe jare van groot oorvloed in die hele land van Egipte.
Sal gevolg word deur sewe jaar van hongersnood, en al die oorvloed sal vergeet word in die land van Egipte, en die hongersnood sal die land verteer;
Dit sal nie gedink word nie genoeg in die land, in die lig van die hongersnood wat daarna, want dit sal baie swaar wees.
Die droom van Farao was dubbel omdat die saak deur God, en God dit gou sal doen om te slaag....
Toe sê Farao aan sy dienaars: Kan ons dalk man soos hierdie, waarin daar is die Gees van God is?
Sedert God aan jou gewys het al hierdie, is daar niemand verstandig en wys soos jy nie: Toe sê Farao vir Josef.
Administrarás my huis, en u woord gehoorsaam al my mense: alleen deur die troon sal ek groter wees as jy.
En Farao sê vir Josef: Kyk, ek maak jou gesag oor die hele land van Egipte.
Toe trek Farao sy seëlring van die hand en sit dit op die hand van Josef geloof jy klere van fyn linne en sy nek 'n goue ketting.

Christus, die wenner van die dier en die valse profeet

Ek sien die hemel geopen en daar was 'n wit perd. Die ruiter is Getrou en Waaragtig, en in geregtigheid regters genoem en maak oorlog.
Sy oë is 'n vuurvlam, op sy hoof was baie krone; het 'n naam geskrywe wat niemand ken nie, behalwe Hy self.
Is met 'n kleed wat in bloed gedoop, en sy Naam is: Die Woord van God.
En uit sy mond gaan daar 'n skerp swaard om die nasies daarmee te slaan; en hy sal hulle regeer met 'n yster septer, en persoonlik trap die parskuip van die grimmigheid en van die toorn van God, die Almagtige.
Hy dra op sy kleed en op sy heup die Naam wat geskrywe is: Die Koning van die konings en Here van die here.
Toe sien ek 'n engel sien staan ​​in die son, en hy het met 'n groot stem uitgeroep en vir al die voëls wat in die middel van die hemel en gesê: Kom hierheen en versamel julle tot die maaltyd van die grote God,
Dat julle die vlees van konings kan eet die vlees van owerstes, die vlees van sterkes en die vlees van perde en hulle ruiters, die vlees van almal, vrymense sowel as slawe, klein sowel as groot.
En ek het die dier en die konings van die aarde en hulle leërs versameld gesien, om oorlog te maak teen Hom wat op die perd sit, en teen sy leër.
Maar die dier is gevange geneem, en saam met hom die valse profeet wat die tekens in sy teenwoordigheid gedoen het, het hy hulle verlei het wat die merk van die dier ontvang en sy beeld aanbid het. Hierdie twee is lewend in 'n poel van vuur wat met swawel brand.
Die ander is gedood met die swaard wat uit die mond gaan van Hom wat op die perd sit. En al die voëls gewurg van hulle vlees.



Vir God die wêreld so liefgehad dat Hy sy enigste Seun gegee het sodat elkeen wat in Hom glo nie, sal vergaan nie, maar die ewige lewe.
Want God het sy Seun in die wêreld gestuur het om die wêreld te veroordeel nie, maar dat die wêreld gered kan word deur Hom.
Elkeen wat in Hom glo, word nie veroordeel; Hy wat nie glo nie, is alreeds veroordeel omdat hy nie in die naam van die eniggebore Seun van God nie.
Dit is die oordeel: dat die lig in die wêreld gekom, en die mense het die duisternis liewer gehad as die lig; want hulle werke was boos.
Want elkeen wat kwaad doen, haat die lig en kom nie na die lig, sodat dit nie bestraf mag word sy werke.
Hy wat die waarheid doen, kom na die lig, sodat sy werke openbaar kan word, dat hulle in God gedoen is.

 



Nenhum comentário:

Postar um comentário