sexta-feira, 4 de julho de 2014

Жінка в ліжку і її двома особами

Жінка в ліжку і її двома особами 
При ходьбі в лікарні, одного ранку в 2009 році, було кілька приплодів в лазарет. Лежачи жінка привернула мою увагу, це була моя молодша сестра. Я бачив його в першу чергу на правій стороні, і там був мій irmã.Ao наближається до мене ще більше, я представив ліву щоку. Ліва сторона була ще одна жінка. Я був заінтригований. Я обійшов навколо носилок і знову візуалізуються профілю зліва, була моя сестра. Коротше кажучи, жінка, два різних обличчя. 

Два пітбуль лизати руки 

Одного разу вночі я прогулялися містом, я відчув прилив і отримав двір чужому будинку, відкрив двері і зайшов, пішов на задній двір, повз стороні будинку, був басейн, і дві жінки, тверезим. Кілька кіл навколо басейну, повільно, і не помітив моєї присутності, як ніби я не існував. Вийшовши через деякий час, прийшов до мене два пітбуль. Яке було моє здивування, і жоден з них не напав на мене, пробурчав або зробив будь-який шум, просто лизали кожного своє праву руку, другий ліву руку. І я не поїхав тихо, не гавкіт тварин. 

Одкровення Божої любові до духовної вазі повідомлення в церкви 
"Тому що я люблю тебе" 

Сонячний шлях темряви - Місяць у 40 разів вище 
  "Якщо проповідник каміння кричатиме». 
"Ісус сказав: Я дорога, і правда, і життя. Ніхто не приходить до Отця, як тільки через Мене". 

Співпадаючих досвід Божевільний - Божевільний, який ви думали? 
Будучи психіатрична лікарня, попросили деякий ICD10, що вони колись думали, що вони були. Перший retrocou, і сказав: "Я думав, що це був Ісус Христос, і я збирався померти на хресті."; другий, поверніть "Я також думав, що це був Ісус, і збиралися убити мене, розіпни мене."; третій, в свою чергу, сказав: "У ранніх симптомів я думав, що це був Ісус Христос, який би розіпнути мене, я жив у підпіллі під кущами, щоб вони знайшли мене, а не робити це зі мною." Деталь, що всі думали, що вони були Ісус Христос, ніхто не сказав Мохаммед, Будда, Чіко Ксав'єр, і т.д.. 
  "Не з розуму помилятися шлях" 


01.01.2009 - У день, коли весь всесвіт переїхав і небо було розділено на дві частини - зірки спінінг в надзвичайній швидкістю. 
Прогулянка вранці, Новий рік, почуття самотності і малості, я згадав Бога. І він запитав, чому я буду проводити ще один Новий рік на самоті, розлад в той ранок. Я задумався і продовжував йти, цікаво, не бути справедливим для мене бути на самоті так довго, і, зокрема, в той же день, в якому велика частина світу святкує зі своїми сім'ями. Коли, через кілька хвилин, я натрапив на темній вулиці, я став спостерігати небеса, роботу Божого творіння, і, враховуючи тьма місці, це ясно видно зоряне скупчення та інші статичні зірки на небесній сховище. Раптово зірки почали, все, повільно повертаючись, половину за годинниковою стрілкою, а половина проти годинникової стрілки, як би розділяючи на півнеба. Швидкість збільшується, і продовжував обертатися, поки десь оберталися дуже високих швидкостях, і все. В одному Західному, набагато більше, ніж інші в очі і на сході великий, червоний, хоча і менше, ніж білою зіркою з'явився великий, біла зірка з'явилася. Обидва в параболічного руху одного проти іншого, перетнув небо з метою задоволення вершину параболи. Так що об'єдналися і стали просто великий біла зірка на вершині параболи. 
У чому сенс? 
"Я і Отець одно». 

Грудень 2008 - Де Всемогутній Старого Завіту? 
Йшла на зорі грудня 2008 року в місті Порту-Велью, Бразилія, в раптового гніву, ненависті до життя, в землі лицемірства, відсутності любові. У несподівано вигукнув темну алею, темне вночі, безлунной, або запалену лампу на посаді. Плакала: "Я хочу померти Де Бог в цьому світі Що є істина на цій землі так багато релігій, який є істинною релігією Де Всемогутній, Старий Завіт, тому що світ говорить про любов, але тільки якщо!?? не можу бачити? Я хочу померти! ". Душа була відкрита, мета застосування смерті був щирий. Вважалося, померти від руки Бога живого, як в стародавні часи. Ніяких думок або розглядає самогубство. Потрібні відповідь від Бога: як би кажучи: Боже, якщо ти є, виявіть це. Минуло дві хвилини. Проте сходження на проспект, коли підійшов вигин, зіткнувшись з атиповою сцені, заспокоївши: Відповідь: Місяць зійшов на землі (не було ні місяця в ту ніч) і показав близько сорока разів вище, ніж звичайної місяця ми бачимо щоночі, пр-т був повністю освітлений, на своєму шляху, інтенсивний ясність. Підборіддя просіли на сцену. Був відповідь. Виклик Богу, він показує свою силу. 
Так само, як зірка переїхала в народження Ісуса, як Ісус Навин зупинив сонце, місяць і переїхав. 
Але деякі кажуть: "Там, де є проповідник, то каміння кричатиме." 
Різні релігійні чули історію, але не знав, щоб розгадати таємницю. 
Майже два роки минуло. 
При читанні уривок з Писань, там це було: "Ісус сказав: Я дорога, істина і життя». 

Повідомлення біла зірка і червоний 
"Я і Отець одно». 

Медична довідка: D, що рухається зірки з силою своєї думки. 
"Дурні плутати мудрий». 

Зв'язок через очей і лоба; Качка в рентгенівському, Червоний Дракон, стрілка в центрі і двома мечами відкинуті, 20 зірок у напрямку на південний захід, тіла повертається на 180 градусів в церкві, впав, як вдома Листи до церкви. Гнів проповідника. Удавана голограма - серцебиття і збільшений особа 


сигналізація 
зелений та білий 
зелений і червоний 
рожевий та зелений 
бузковий 
срібло і червоний 
синій прозорість 

Судовий процес над балдахіном вогнів: чорний, червоний і білий 


Повені в Бразилії в 2008/2009 


У Універсалу: "Дивіться, що ви робите." І вказав на темні і щільні хмари на обрії. 

На троні Христа - Величі Ісуса Христа 

"Тому, хто долає дам сісти зі Мною на престолі Моєму, як і Я переміг і сів з Отцем Моїм на престолі Його." 
Рік 2009; розташування: лікарня; голос сказав мені: "Не бійся, я з тобою.». Величезний біль, як якби два шипами мечі, зверху вниз, і щось як стріла, що проходить через серце повільно вгору, і що, як дракон ширяв над головою до свого хвоста, який продовжено до висота легенів. Величезний гноблення, боротьба безпрецедентним. Необхідно, щоб тримати мене рухом, щоб не зазнати поразки неминучої смерті. Він був зі мною, але виграв. Найбільша сила дбав про моє тіло, і перемога була повільно наближається спокій. Ця сила була величезною, ви відчуваєте, як ніби він важив близько 500 фунтів, і відчуває, як сидить на троні. Це як спеціального органу, щось невимовне. 


Бачення на підлозі, риба, Собаки, колісниці, коней, змій 


Ворог напав праву руку, щоб зробити як висохлою рукою 
Це була ніч в лютому 2013 року, ще вдома, коли я був передувати попередження від Бога духовного пришестя, що проявлялося в його руках, як трон. Був попередження духовної боротьби. 
      Як ніч розширений, прилив, дивна і коерцитивної сила опанувала моєю правій руці. Моя рука не був схожий на суху руку, ніякого руху з рукою. За сильно я старався, щоб вивести себе з цього нетипового і противника. 
       Він був пес. 
      Бажаючи домінувати мені, скільки правила по землі, він, батько окультних наук. 
     Рішення було слово Ісус. Однак, знаючи, що він не міг стояти слово, використовував його проти нього, щоб змусити вас desapoderasse праву руку. 
       Один прохід каже: 
Чи не R 
це не 
Чи не S 
Я не 
Чи не S 
Чи не Т 
Я не 

Чи не 
Чи не 

ні D 
Я не 
Чи не 
Чи не B 
Чи не 

це не 

це не 
ні L 
це не 

ні F 
Чи не U 
Чи не G 
Я не 
Чи не R 
Чи не 

ні D 
це не 

Чи не V 
ні O 
Чи не S 


       Через кілька миттєвостей він був тому не підтримує Слово, а не ім'я Ісуса. 

Як орел 



Малюнки в кольоровій стіні 


Три гармати вказав на його голову - авіабаза 


І сказав: «Я вам завтра." 



Чотири голуби на Місяці 

Листопад 2008: Після довгого сесії в Іоанна Павла II лікарні, зі спробами знайти світло, який був втрачений з Palios червоний, білий і чорний, і невдача в проекті, було регулювання фази, яка тривала кілька днів, з різними ознаками гармонії з Творцем, з ознаками конфліктів між різними духами. Після цього етапу, шлях послідувала Кампос продажів, і його перший кутовий, чи не бруковані вулиці. 
Багато на межі знак землі, дерева з форматом "людина-тварина", з трьома рогами і деякими перехрестями, як звір. Підлогові різні інші сигнали. Керуватися птах і потрібно тлумачення. Я зовсім не знаю. У той час як небо стало сірим і почав відкривати, місяць почав формуватися в півмісяця; як мені не вдалося інтерпретувати місяць і форма птиці розпався; Я спробував ще раз, знову місяць була сформована, з трьома чорними і білими птахами. Це було дуже тверда і важка для мене. 
Собака була всередині землі і сказав мені про необхідність хреста. Люди в цьому районі були поживає погано, або блювота, як кишечник. Відчай охопив їх. Я було тихо. 
Наприкінці Місяця прийняв форму замкнутого руку з трьома чорними ковпачками. 
Я вийшов і не зрозумів, як саме це сталося, я волів іти до кінця, що злиття. 
Наступного дня була насиченою напад мух в місті, в деяких місцях, забрудненої води, багатьох загиблих собак, пожеж в деяких будинках. 


Контроль Місяця ліве око і праве око від сонця 


Зелений і сонце 




СЕКРЕТ десятини в Посланні до Євреїв 7 

Спочатку ми обговоримо про обов'язок десятини чи ні. 

Останній десятина, для єврейського народу, був навіть обов'язково, тому що це було пов'язано з декілька проходів, у тому числі 3,8 мл. Це був десятий з продуктів землі, тобто з овочів, бобових, овець і волів. Мета полягала в тому, щоб підтримувати храм, де мешкав Вседержитель і символ слухняності таїнства єврейського народу, через зібрань до Левитів. З десятини були зроблені жертвопринесення тварин необхідно для прощення гріхів євреїв. 

Донині, і для жителів земної кулі, після появи Ісуса Христа і його смерть на хресті, було суттєва зміна. Після його смерті в храмі завіса розірвалася, якщо робить поділ входить старий завіт під священства Мафусаїл, і новий завіт ідеального священика і досконалу жертву Ісуса Христа, відмовившись від кінець послідовності жертвопринесення тварин. 

Тим не менше, під священства Мафусаїл, як Євреїв 7.2, Авраам зібрав десятину з усього, взяті з військових трофеїв (вбивства царів). 
Євр 7,5 Левити збирати десятину від людей. Він також говорить в Посланні до Євреїв 7,9, що Левій заплатив десятину в особі Авраама (від якого він спустився, бо ще не народився). 
Інше питання в Посланні до Євреїв 7:11: Якби досконалість в Левійське священства, тому що вони піднімають нового священика? Бо, коли змінюється священство є і обов'язково ЗМІНА ЗАКОНУ (Євр. 7:12). 

Євр 7:13-14 Ісус Христос, новий священик з коліна Юди (а не з коліна Левія). Там ніколи не був священиком у коліні Іуди Ісус Христос був сформований священик навіки (Євр. 7:17), як і сила життя нерозривному, не за законом тілесної заповіді. 

Євр 7:18 REVOKED ВИЩЕЗГАДАНОГО Постанова, через його слабкість і inutilidade.E закон не досконалою нічого. 

Тому скасовані Левитське закон, а не там зібрати десятину з віруючих після смерті Ісуса Христа. 

Nenhum comentário:

Postar um comentário